سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اورژانس اصفهان از واژگونی یک دستگاه پژو 405 در لنجان و فوت 4 نفر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز 19 دی‌ماه شمار شهدای حادثه تروریستی کرمان به 93 تن رسید؛ اما این آمار از ابتدای حادثه تاکنون دست‌خوش تغییرات زیادی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین عاشوری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس، عصر امروز در حاشیه حادثه انفجاری که عصر امروز در کارخانه‌ای واقع در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس اتفاق افتاد، در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: این حادثه امروز در حدود ساعت 3 بعدازظهر به علت انفجار دستگاه تزریق گاز به اسپری لوازم آرایشی در یک کارخانه تولید لوازم آرایشی، بهداشتی در شهرک...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین تصویر از هانی کرده در اورژانس بیمارستان بعد از تیر خوردن در بهشت زهرا منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز ابا اشاره به افزایش شمار مصدومان حادثه انفجار کارخانه سیمین دشت کرج تعداد مصدومان را 53 نفر اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

انفجار در کارگاه تولید مواد آرایشی در فردیس باعث مصدومیت 23 نفر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انفجار در کارگاه تولید مواد آرایشی در فردیس باعث مصدومیت 23 نفر شد. انفجار در کارگاه تولید مواد آرایشی در فردیس باعث مصدومیت 23 نفر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ به نقل از مهر، ساعتی پیش وقوع یک انفجار در کارگاه تولید مواد آرایشی بهداشتی در منطقه سیمین‌دشت کرج، حادثه آفرید. این حادثه خسارت نسبتاً زیادی به تجهیزات و تأسیسات داخلی این کارگاه وارد کرد اما خوشبختانه تاکنون تلفاتی گزارش نشده...

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: 23 نفر مصدوم حادثه انفجار کارخانه لوازم بهداشتی و آرایشی سیمین دشت فردیس توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس اعلام کرد: براثر وقوع آتش سوزی گسترده در یک کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در سیمین دشت فردیس تعدادی مصدوم و خساراتی به بار آمد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ویترین بیمارستان، بخش اورژانس است، از توزیع یکهزار میلیارد تومان بابت سوانح ترافیکی در روزهای آتی بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محیط بان گیلانی در اقدامی هولناک دست به خودکشی زد. هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین محیط بان گیلانی در اقدامی...

خبرگزاری تسنیم

بازپرس پرونده تخلفات تعدادی از کارکنان اورژانس بیمارستان کودکان مفید از رئیس سازمان نظام پزشکی به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی شکایت کرد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای بدن شهیده حادثه تروریستی کرمان که براثر این حادثه دچار مرگ مغزی شده بود؛ با رضایت خانواده او به بیماران نیازمند عضو، اهدا شد؛ قلب او به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شد تا در سینه یک نوجوان 14 ساله بتپد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرویز پرستویی گفت: من حتی گفتم تلویزیون حق ندارد مرگ من را هم زیرنویس کند، چون تلویزیون هم آلوده خطوط شد؛ اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و.... بهترین سریال‌ها در تلویزیون پخش می‌شد. من خودم به‌عنوان بازیگری کوچک سریال «رعنا» را کار کردم. پرویز پرستویی گفت: من حتی گفتم تلویزیون حق ندارد مرگ من را هم زیرنویس کند، چون تلویزیون هم آلوده خطوط شد؛ اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و.... بهترین سریال‌ها در تلویزیون...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: در حال حاضر 51 نفر از مصدومان حادثه تروریستی کرمان در بخش‌های ویژه و عادی بستری هستند و تمامی اقدامات درمانی آنها در بیمارستان‌های کرمان انجام می‌شود و نیازی به اعزام به شهرهای دیگر ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انجمن علمی روانپزشکان ایران که پیش از این در دو نامه به وزیر بهداشت خواستار توجه به خودکشی پزشکان جوان شده بود، این بار در نامه‌ای به رئیس دولت مجدداً بر اهمیت توجه به خودکشی گروهی از پزشکان جوان و دستیاران پزشکی شده و بر تشکیل کمیته‌ای از متخصصان که اختیارات لازم برای مداخله فوری و جلوگیری از تبدیل آن به یک بحران فراگیرتر را داشته باشند، تاکید کرده است. رئیس شورایعالی سازمان نظام پزشکی...