سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های معاونت درمان وزارت بهداشت از اهدای اعضای یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان خبر داد و گفت: قلب این شهید از طریق انتقال هوایی به تهران منتقل و به بیماری نیازمند پیوند زده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیرحسام علیرضایی رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: در پی اقدام تروریستی عصر چهارشنبه در مسیر گلزار شهدای کرمان و در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تعدادی از هموطنان عزیز مجروح و شهید شدند. دکتر علیرضایی گفت: بعد از این حادثه اندوهبار و تلخ، اعضای یکی از مصدومان مرگ مغزی شده، با رضایت خانواده، اهدا و اعضای...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در حاشیه جلسه شورای اداری دولت در استان زنجان به چند سؤال خبرنگار تسنیم پاسخ داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های معاونت درمان وزارت بهداشت از اهدای اعضای یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اورژانس کرمان اعلام کرد که تا ساعت 6 صبح امروز (یکشنبه) شمار کل مجروحان حادثه تروریستی بستری در بیمارستان های این شهر به 74 نفر رسید و بقیه ترخیص شدند؛ آمار کل مجروحان ابتدا 284 نفر بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به بُعد مسافت شهرستان با مرکز استان و اورژانسی بودن بیماران و نیاز اعزام فوری به مراکز درمانی استان، اورژانس امداد هوایی نقش بزرگی در نجات جان این بیمار باردار اورژانسی در اعزام به مراکز مجهزتر به سطح استان ایفا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس انجمن طب اورژانس ایران ضمن تشریح علت خالی ماندن صندلی‌های رشته تخصصی طب اورژانس گفت: در حال حاضر بالغ بر 2500 متخصص طب اورژانس در کشور داریم که حدود یک‌چهارم آن‌ها به دلیل شرایط نامناسب شغلی، در اورژانس‌ها کار نمی‌کنند. رئیس انجمن طب اورژانس ایران ضمن تشریح علت خالی ماندن صندلی‌های رشته تخصصی طب اورژانس گفت: در حال حاضر بالغ بر 2500 متخصص طب اورژانس در کشور داریم که حدود یک‌چهارم...

وب‌گاه عصر ایران

برخورد دو قطار در استان جاوه غربی دست کم سه کشته بر جای گذاشت. یک قطار تا حدی له شده و از ریل خارج شده است و خدمه اورژانس در حال تلاش برای تخلیه مسافران هستند

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس کرمان وضعیت آخرین آمار مجروحان حادثه تروریستی کرمان را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

اولش فکر میکنند از خانه فرار کردهام، نگاه‌شان را پر از تردید و شک میکنند و بعد، اما زمانی که داستانی را که سرهم کردهام، میشنوند، راهم میدهند داخل، به جایی که نامش را گذاشته‌اند مددسرای «آفتاب نیلوفری»، مددسرای منطقه 22 تهران، به یکی از 4 مددسرای مخصوص زنان. جایی که زنان و دخترانی در آنجا خانه دارند که هر کدام بعد از بالا و پایین شدن‌های بی‌شمار زندگی، گذرشان رسیده است به این نقطه، به...

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن طب اورژانس ایران ضمن تشریح علت خالی ماندن صندلی‌های رشته تخصصی طب اورژانس گفت: در حال حاضر بالغ بر 2500 متخصص طب اورژانس در کشور داریم که حدود یک‌چهارم آن‌ها به دلیل شرایط نامناسب شغلی، در اورژانس‌ها کار نمی‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این مطلب به علت‌های احتمالی درد یک‌طرفه کمر می‌پردازیم و اینکه چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنید و خودتان چه می‌توانید بکنید تا بهتر شوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر25 ساله ای در مشهد اقدامی هولناک دست به خودکشی زد. هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین دختر25 ساله ای در...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس اورژانس استان تهران گفت: پسر خردسالی که در حادثه انفجارهای تروریستی کرمان به شدت مجروح شده بود برای ادامه روند درمان به تهران منتقل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس استان تهران گفت: پسر خردسالی که در حادثه انفجارهای تروریستی کرمان به شدت مجروح شده بود برای ادامه روند درمان به تهران منتقل شد.