سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث آذربایجان غربی از تصادف سمند و مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در محور مهاباد به سردشت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حادثه تصادف مینی‌بوس سرویس مدارس در نزدیکی روستای بیطاس محور مهاباد - سردشت 11 دانش‌آموز دختر این شهرستان مصدوم و به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان منتقل شدند.

خبرگزاری تسنیم

آموزش و پرورش ورامین، اخراج دانش‌آموز 8 ساله که در ICU بیمارستان بستری است را تکذیب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتاعی خبرگزاری دانشجو، جعفر میعادفر، رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص، توجه به حوزه پدافند غیرعامل در حوزه سلامت کشور را ضروری خواند و گفت: در دنیا بیش از 50 نوع بلایای طبیعی شناخته شده وجود دارد که بیش از 30 نوع آن در ایران رخ داده است. رییس سازمان اورژانس کشور در ادامه به بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل یک جوان 24 ساله در تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواپیمایی کشوری از پیدا شدن لاشه هواپیمای آموزشی و آغاز فرآیند بررسی سانحه توسط تیم بررسی سانحه و حوادث این سازمان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: از میان 43 مصدوم فعلی این انفجار، 19 نفر زن، 14 نفر مرد و 10 کودک زیر 15 سال در بیمارستان‌های کرمان بستری هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رشته‌های «مراقبت های ویژه»، «اورژانس کودکان» و «روانپزشکی کودک و نوجوان» از مرحله کتبی چهل‌ویکمین دوره آزمون دستیاری فوق‌تخصصی معاف شدند. بر این اساس، داوطلبان که خواهان شرکت در این رشته‌ها هستند در مرحله کتبی چهل‌ویکمین دوره آزمون دستیاری تخصصی شرکت نمی‌کنند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، چهل‌ویکمین دوره آزمون دستیاری تخصصی، صبح روز پنج‌شنبه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارگر میوه و تره بار در خانی آباد خودش را حلق آویز کرد و جان سپرد. هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین یک...

وب‌گاه مشرق نیوز

اردبیل - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل اعلام کرد: در اثر تصادف رانندگی صبحگاه امروز در جاده مشگین‌شهر به پارس‌آباد چهار نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه خشونت علیه زنان ممکن است از سوی همسر، پدر یا برادر صورت گیرد، گفت: طی مشاوره با مرتکبین خشونت از سوی اورژانس اجتماعی، در گام نخست تلاش می شود زنان آسیب دیده به آغوش خانواده بازگردند که به طور معمول بیش از 60 درصد این زنان به خانواده باز می‌گردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بدون ترس و واهمه با سیلی و مشت و لگد و چاقو و قمه خفت می‌کردند؛ مهم برایشان موبایل و طلا بود و آنچه ارزش نداشت جان مردم؛ تا آنجا که یک نفر را کشتند و گوشی‌اش را بردند!

وب‌گاه فرارو

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در تازه‌ترین طرح مبارزه با سرقت موفق به دستگیری عاملان قتل مرد جوانی در پارک نهج‌البلاغه و آخرین عضو باند فراری دادن متهم خطرناک از بیمارستان و همچنین ده‌ها متهم دیگری شدند که هر کدام کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در تازه‌ترین طرح مبارزه با سرقت موفق به دستگیری عاملان قتل مرد جوانی در پارک نهج‌البلاغه شدند.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان: این حادثه ساعت 21:46 دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.