سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

رئیس اورژانس استان تهران گفت: پسر خردسالی که در حادثه انفجارهای تروریستی کرمان به شدت مجروح شده بود برای ادامه روند درمان به تهران منتقل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با 12 دستگاه خودرو در شمال شرق تهران خبر داد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با 12 دستگاه خودرو در شمال شرق تهران خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سید جلال ملکی در توضیح جزئیات این حادثه، اظهارکرد: در ساعت 11:25 دقیقه ظهر امروز حادثه تصادف زنجیره‌ای چند دستگاه...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: یک کارگر جایگاه سوخت ورامین به خاطر اختلاف مالی 175 تومانی به قتل رسید.

وب‌گاه فرارو

مردا جوان به خاطر بدگویی، دوست صمیمی خود را به قتل رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با 12 دستگاه خودرو در شمال شرق تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با 12 دستگاه خودرو در شمال شرق تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد: یک دستگاه کامیونت با 12 دستگاه خودرو در شمال شرق تهران برخورد شدید کردند.

وب‌گاه فرارو

عفونت درمان نشده مجاری ادراری می‌تواند منجر به عفونت پیشرفته مثانه یا عفونت کلیه چپ شود که دردی مداوم ایجاد می‌کند که به سمت پایین و چپ کمر کشیده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: مرد جوانی در یک تصادف عمدی پسرخاله همسر موقت خود را زیر گرفت و به قتل رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: یک کارگر جایگاه سوخت ورامین به خاطر اختلاف مالی 175 تومانی به قتل رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

13 دی ماه جاری رسانه‌ها نوشتند؛ مصرف مشروبات الکلی تقلبی منجر به مرگ سه نفر و مسمومیت بیش از 20 نفر در ماکو شده است. 13 دی ماه جاری رسانه‌ها نوشتند؛ مصرف مشروبات الکلی تقلبی منجر به مرگ سه نفر و مسمومیت بیش از 20 نفر در ماکو شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ روز نامه اعتماد نوشت دو روز پس از انتشار این خبر؛ پانزدهم دی ماه، یک منبع آگاه که نخواست نامش در گزارش قید شود در رابطه با فوتی‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویر منتسب به خودروی واژگون شده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد این خودرو که داخلی بوده، آسیب زیادی دیده، هرچند ایربگ آن باز شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان با اشاره به پایان فراق 41 ساله خانواده شادمانی با شهید خود گفت: خانواده شهید شادمانی با اصرار مردم منطقه مسجد سلیمان پذیرفتند تا شهید خود را به همدان منتقل نکنند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدد شهدای حمله تروریستی کرمان صبح امروز افزایش یافت. تعدد شهدای حمله تروریستی کرمان صبح امروز افزایش یافت. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس اورژانس کرمان از بستری بودن 34 نفر از مجروحان حادثه تروریستی محدوده گلزار شهدای کرمان در بخش ICU بیمارستان‌های این شهر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مناطق 10، 17، 18، 19 و 21 تهران دارای فرونشست‌های معنی‌داری هستند. مساحت کلی مناطق درگیر فرونشست در شهر تهران حدود 45 کیلومترمربع است، از این مقدار حدود یک کیلومترمربع مربوط به ناحیه فرونشسته منطقه 21 است. تعدد شهدای حمله تروریستی کرمان صبح امروز افزایش یافت. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس اورژانس کرمان از بستری بودن 34 نفر از مجروحان حادثه تروریستی محدوده گلزار شهدای کرمان در بخش ICU بیمارستان‌های...