سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سرتیپ پاسدار محمد پاکپورفرمانده نیرو هم زمان با آغاز به کار این بیمارستان که از نظر مختصات و ویژگی‌ها بی نظیر و از سوی دیگر، در عین پیشرفته و مجهز بودن، از قابلیت تحرک و پویایی و ظرفیت خدمات رسانی بسیار بالایی نیز برخوردار است، تأکید کرد: ساختار بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه مبتنی بر تهدیدات بزرگ مقیاس، تقویت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دختر جوان که خواهان اجرای حکم قصاص قاتل پدرش بود، پس از تماشای فیلمی که درباره یک اعدامی بود تصمیم گرفت قاتل پدرش را ببخشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دختر جوان که خواهان اجرای حکم قصاص قاتل پدرش بود، پس از تماشای فیلمی که درباره یک اعدامی بود تصمیم گرفت قاتل پدرش را ببخشد و با گرفتن دیه به نام پدرش یک مدرسه بسازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زلزله روز اول سال 2024 با 84 نفر تلفات در ژاپن و حداقل 270 خانه ویران‌شده در واجیما، با بیش از 27 هزار نفر جمعیت در فاصله 32 کیلومتری از کانون زلزله آغاز شد. حدود 200 ساختمان نیز در این شهر در آتش سوخته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: زلزله روز اول سال 2024 با 84 نفر تلفات در ژاپن و حداقل 270 خانه ویران‌شده در واجیما، با بیش از 27 هزار نفر جمعیت در فاصله 32 کیلومتری از کانون زلزله آغاز شد. حدود 200 ساختمان نیز در این شهر در آتش سوخته‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

در اتفاقی عجیب یک بازیکن فوتبال در جریان مسابقه‌ای در ایرلند هدف گلوله قرار گرفت!

وب‌گاه عصر ایران

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: این حادثه ساعت 19:57 دقیقه امشب بر اثر برخورد پراید و پژو پارس در محور اسلام آبادغرب به حمیل رُخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی تصادفی که در ورودی شهر خنج به سمت شیراز رخ داد، چهار نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عصر ایران

سیدمحمد صابری درباره آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کرد: در حال حاضر 59 نفر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان‌های این شهر بستری هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: در جلسه امروز کمیسیون ابعاد حادثه تروریستی در کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان اورژانس کشور درباره وضعیت مصدومین حادثه تروریستی کرمان گفت که در حال حاضر 59 نفر در بیمارستان‌های کرمان بستری هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تعداد 74 نفر از مصدومان حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان ها بستری هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، مصدومان بستری در آی سی یو 25 نفر، تعداد بستری در سایر بخش‌ها 49 نفر و در مجموع آمار کل بستری‌ها 74 نفر است. بر همین اساس، تعداد کودکان زیر 15 سال 12 نفر، تعداد زنان 33 نفر و تعداد مردان نیز 30 نفر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد بر اثر تصادف امروز در جاده اهر - کلیبر سه نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس اورژانس کرمان گفت:‌2 نفر از مجروحان غیر بومی حادثه تروریستی کرمان به دلیل شدت جراحت شهید شدند. رییس اورژانس کرمان گفت:‌2 نفر از مجروحان غیر بومی حادثه تروریستی کرمان به دلیل شدت جراحت شهید شدند. به گزارش عرشه آنلاین، محمد صابری بیان کرد: متأسفانه 2 نفر از مجروحان حادثه تروریستی به دلیل شدت جراحات شهید شدند.

وب‌گاه فرارو

زنی بیمار که برای درمان کیست خود به یک عطار، مراجعه کرده بود با شکایت او عطار فریبکار دستگیر شد.