سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگو و رئیس اطلاع‌رسانی اورژانس کشور از آخرین آمار شهدا و مصدومان حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

وب‌گاه الف

رییس اورژانس کرمان با اعلام اینکه بعد از شناسایی دقیق پیکرهای شهدا و براساس اعلام پزشکی قانونی تعداد شهیدان تروریستی 84 نفر است گفت: تکه های پیکرها مشخص و کار شناسایی انجام شده و تعداد کاهش یافت. پیشتر این آمار 95 نفر اعلام شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فداکار با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی کرمان فردا جمعه 15 دی‌ماه تشییع می‌شود، افزود: تشییع این شهدا ساعت 9:30 از چهارراه غزه به سمت مصلی بزرگ امام علی علیه السلام کرمان انجام می‌شود و پس از آن شهدای کرمان تدفین و بقیه شهدا به سمت دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها اعزام می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سرلشکر سلامی برای عیادت از مجروحان انفجار تروریستی کرمان در بیمارستان حضور یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اورژانس کشور جدیدترین آمار مربوط به شهدا و مجروحان حادثه تروریستی کرمان را اعلام کرد و گفت: تاکنون در این حادثه 84 نفر شهید و 2884 نفر مجروح شده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتشار یک بیانیه به حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان واکنش نشان داد و با محکوم کردن این حادثه تروریستی، شهادت هموطنان را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه طالبان آمده است: «وزارت امور خارجه امارت اسلامی افغانستان وقوع 2 انفجار در استان کرمان جمهوری اسلامی ایران را که منجر به جان باختن و جراحت تعدادی از شهروندان آن کشور گردیده، محکوم می‌نماید.»

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اورژانس کرمان با بیان اینکه آمار نهایی مجروحان و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تا این لحظه 95 کشته و 284 مجروح است گفت: هیچ مشکلی و کمبودی در درمان مجروحان نداریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان اورژانس کشور تازه ترین آمار حادثه تروریستی کرمان را در ساعت هفت صبح امروز اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور اوضاع استان را آرام و عادی خواند و ابراز داشت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اشراف کامل دارند و در حال تجزیه و تحلیل هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد وحیدی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان باهنر عیادت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنا بر اظهارات رئیس مرکز اورژانس کرمان که با تسنیم گفتگو کرده، آمار نهایی مجروحان و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تا این لحظه 95 کشته و 284 مجروح است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اورژانس کرمان با بیان اینکه خوشبختانه آمار شهدای ما از شب گشته تغییری نکرده و افزایش تعداد شهدا را نداشتیم، گفت: آمار شهدای ما 95 نفر است البته آماری که قبلاً اعلام شده بود بیشتر بود.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: بررسی ابعاد اقدام تروریستی کرمان در دستور کار اولین جلسه کمیسیون، خواهد بود.