سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

جعفر میعادفر روز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره وقوع این انفجار‌ها در کرمان اظهار داشت: 2 انفجار پشت سرهم در نزدیکی محل مزار شهید سلیمانی در کرمان رخ داد که طبق آخرین آمار‌ها تاکنون 15 مصدوم از طریق اورژانس به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان انتقال داده شدند. وی تصریح کرد: اکنون همه بیمارستان‌های کرمان به صورت فعال و آماده‌باش هستند و پزشکان نیز به همین منظور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس از چهار انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدا خبر داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری دانشجو نوشت: مدیر روابط عمومی اورژانس کشور آمار جدیدی از شهیدان و مجروحان حادثه تروریستی در استان کرمان را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: مدیر روابط اورژانس کشور شهادت 73 شهید در انفجار گلزار شهدای کرمان را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصدومان و شهدا در حادثه تروریستی مراسم سالگرد سردار قاسم سلیمانی افزایش یافت. بابک یکتاپرست، مدیر روابط اورژانس کشور گفت: در حمله‌های امروز «170 نفر مصدوم شدند و 73 نفر شهید شده‌اند و حال زخمی‌ها هم بسیار بد است.» به گزارش عرشه آنلاین؛ در حمله‌های امروز کرمان، «دو بسته بمب‌گذاری‌شده در مسیر گلزار با ریموت آن‌ها را منفجر کرده‌اند. برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی این عملیات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط اورژانس کشور شهادت 73 شهید در انفجار گلزار شهدای کرمان را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: روابط عمومی سازمان اورژانس از شهادت 53 نفر تا این لحظه در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش همه مراکز درمانی و بیمارستانی استان کرمان به دلیل وقوع انفجار در محل حادثه برگزاری چهارمین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: تعدادی افراد فوت شده براثر این انفجارها هم گزارش شده است اما آمار دقیقی در دست نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد تا این لحظه 73 مورد فوتی قطعی در این حادثه به ثبت رسیده است و 171 مصدوم نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان این‌که تعداد مصدومان حادثه انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان به 71 نفر رسیده است؛ از شهادت 53 تن در این حادثه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو کیف حامل بمب در مراسم سالگرد سردار سلیمانی منفجر شده است. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از مهر؛ معاون استانداری کرمان از انفجار تروریستی در گلزار شهدای کرمان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش همه مراکز درمانی و بیمارستانی استان کرمان به دلیل وقوع انفجار در محل حادثه برگزاری چهارمین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: تعدادی افراد فوت شده براثر این انفجارها هم گزارش شده است اما آمار دقیقی در دست نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرها از شهادت حدود 50 نفر در انفجار گلزار شهدای کرمان حکایت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرها از شهادت حدود 50 نفر در انفجار گلزار شهدای کرمان حکایت دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان اورژانس کشور جدیدترین آمار شهدا و مصدومان حادثه تروریستی را اعلام کرد و گفت: تا این لحظه 73 مورد شهید قطعی در این حادثه به ثبت رسیده و 170 مصدوم نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی امنیتی استانداربا بیان اینکه هنوز علت این حادثه مشخص نیست، این انفجار حمله تروریستی بوده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ مصدومان انفجار در گلزار شهدای کرمان عمدتاً به دلیل ازدحام جمعیت و فرار مردم از صدای مهیب، دچار مصدومیت شده‌اند. در حال حاضر مسئولان گلزار شهدای کرمان از مردم حاضر در گلزار درخواست دارند تا سریعا گلزار را تخلیه کنند.