سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از آماده‌باش این مرکز برای انتقال مصدومان حادثه تروریستی کرمان به تهران خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اورژانس تهران از آمادگی ناوگان اورژانس تهران برای انتقال مصدومان حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک فروند هواپیمای سی 130 نیروی هوایی ارتش با امکانات پزشکی و کادر درمان در اختیار اورژانس کرمان قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال حادثه تروریستی در کرمان و پس از اعلام یک روز عزای عمومی در کشور طی فردا پنجشنبه، در این استان نیز به مدت سه روز عزای عمومی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک فروند هواپیمای سی 130 نیروی هوایی ارتش به عنوان اورژانس هوایی در پی حادثه کرمان در اختیار اورژانس کرمان قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

وزیر ورزش و جوانان به دنبال حادثه تروریستی در کرمان، سفر خود به جزیره کیش را لغو کرد.

وب‌گاه الف

رئیس کمیته پارلمانی امور خارجی انگلیس با اعتراف به سابقه ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان ادعا کرد که احتمال دخالت این رژیم در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ضعیف است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: به دنبال انفجارهای تروریستی عصر چهارشنبه در کرمان و پس از اعلام یک روز عزای عمومی در کشور طی فردا پنجشنبه، در این استان نیز به مدت سه روز عزای عمومی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد و به دنبال تماس با اورژانس کشور، یک فروند هواپیمای سی 130 نیروی هوایی ارتش به عنوان اورژانس هوایی و با امکانات پزشکی و کادر درمان در کنترل عملیاتی اورژانس کشور برای انتقال مجروحان قرارگرفت. همچنین نیروی هوایی ارتش از آمادگی برای هرگونه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی اورژانس کشور اسامی 43 نفر از مصدومان حادثه تروریستی کرمان در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را اعلام کرد و گفت: از این تعداد تاکنون پنج نفر ترخیص شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی پلیس از شهادت سه تن از افسران پلیس در حین خدمت‌رسانی به مردم در حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان اورژانس کشور اسامی 43 تن از مصدومان حادثه تروریستی کرمان را اعلام کرد. سازمان اورژانس کشور اسامی 43 تن از مصدومان حادثه تروریستی کرمان را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از ایسنا، سازمان اورژانس کشور اسامی 43 تن از مصدومان حادثه تروریستی کرمان را اعلام کرد. از میان این 43 مصدوم تاکنون پنج تن از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند. همچنین اورژانس علت بستری شدن برخی از این افراد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد: تعداد مصدومین حادثه تروریستی کرمان به 188 نفر رسیده است. این افراد در مراکز درمانی در حال درمان هستند. سه تیم درمانی از تهران آماده اعزام هستند. ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اعزام کمک هوایی اعلام آمادگی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام سخنگوی اورژانس کشور تعداد مصدومان حادثه انفجار تروریستی در کرمان به 188 نفر افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون استانداری کرمان گفت: این حادثه یک حمله تروریستی است. رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کرمان درباره جزئیات حادثه کرمان گفت: در 2 بمب‌گذاری حداقل 20 کشته داشتیم. معاون استانداری کرمان گفت: این حادثه یک حمله تروریستی است. رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کرمان درباره جزئیات حادثه کرمان گفت: در 2 بمب‌گذاری حداقل 20 کشته داشتیم. به گزارش عرشه آنلاین، به نقل از تسنیم، این انفجار در نزدیک مسجد صاحب‌الزمان...