سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی آمده است: بنده این عملیات تروریستی را به شدت محکوم میکنم. برای شهدای این حادثه رفع درجات، برای مجروحان شفای عاجل و کامل و برای بازماندگان صبر و اجر را از بارگاه الهی مسئلت دارم.

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی سازمان اورژانس کشور جدیدترین آمار شهدا و مصدومان حمله تروریستی را اعلام کرد و گفت: تا این لحظه 103 مورد شهید قطعی در این حادثه به ثبت رسیده و 141 مصدوم نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در سیزدهمین روز از دی به کم بارشی پاییز و حال ناخوش تالاب‌ها، ورود هوش مصنوعی به اورژانس، 3 شاخص برای تشخیص خطرناک بودن یا نبودن مجرمان، بازخوانی پرونده ترور سردار سلیمانی، پیگیری بازنشستگی پیش از موعد زنان و حمایت از کسب‌وکار بیش از 8 هزار زن سرپرست خانوار در دولت سیزدهم پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، وقوع دو انفجار در محدوده چهارراه جبلیه کرمان، در مسیر منتهی به گلزار شهدای این شهر، منجر به شهادت 103نفر و مجروح شدن 211نفر (تا لحظه انتشار این گزارش) شد. حادثه تروریستی که به نظر می‌رسد با توجه به آمار بالای شهدا و مجروحان خونین‌ترین حادثه تروریستی کشور پس از انقلاب و در تاریخ معاصر ایران بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهرام عین الهی درباره حادثه انفجار کرمان گفت: در آخرین بررسی‌ها تعداد 95 نفر در حادثه تروریستی شهید شده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جماعت مسجد مکی اهل سنت زاهدان در واکنش به حادثه انفجار کرمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: بنده این عملیات تروریستی را به شدت محکوم میکنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اورژانس تهران از آمادگی ناوگان اورژانس تهران برای انتقال مصدومان حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر بهداشت گفت: 27 بیمار بدحال داریم و تحت نظر هستند ولی تمام مراقبت های لازم از آنها در حال انجام است، گفت: آمار نهایی شهدای انفجار کرمان 95 شهید و 211 مجروح است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اثر برخورد یک کامیون با خودروی سواری در این استان متاسفانه 2 نفر فوت شده و 2 نفر نیز دچار مصدومیت شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی اورژانس کشور گفت: آمار شهدا و مجروحان حادثه تروریستی کرمان 95 شهید و 211 مصدوم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که در پی حادثه تروریستی کرمان زمان سفر رئیسی به ترکیه تغییر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از تغییر برنامه سفر آیت الله رئیسی به ترکیه در پی حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کولیوند گفت: هواپیمایی ارتش و همچنین سازمان هواپیمایی برای کمک به هلال‌احمر در انتقال مجروحان حادثه تروریستی کرمان به تهران، اعلام آمادگی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: یک فروند هواپیمای سی 130 نیروی هوایی ارتش در اختیار اورژانس کرمان برای انتقال مجروحان قرارگرفت.