سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: لحظاتی پیش در مسیر گلزار شهدای کرمان صدایی شبیه انفجار شنیده شد. هم‌اکنون برنامه‌های گلزار شهدای کرمان در حال برگزاری است. رسانه ملی اعلام کرد که در این حادثه دست‌کم 20 تن به شهادت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اورژانس کرمان تعداد مجروحان حادثه گلزار شهدا کرمان را تا این لحظه اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم از 30 مصدوم در انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان خبر داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمار اولیه مجروحان انفجار در کرمان در سالگرد شهید سلیمانی اعلام شد آمار اولیه مجروحان انفجار در کرمان در سالگرد شهید سلیمانی اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین؛ رییس اورژانس کرمان اعلام کرد که در نتیجه انفجار امروز در مسیر منتهی به گلزار شهدا 15 نفر مجروح شده اند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی اورژانس کشور از مصدومیت 30 نفر در حادثه انفجار در مسیر گلزار شهدای کرمان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته رییس اورژانس کرمان در پی انفجار امروز در گلزار شهدای کرمان، 15 نفر از هموطنان ما مصدوم شدند.

وب‌گاه الف

بعد از ظهر امروز صدای انفجاری در نزدیکی گلزار شهدای کرمان شنیده شد. بر اساس اعلام معاون استانداری کرمان، این حادثه تروریستی بوده است.

وب‌گاه فرارو

یک فلوشیپ صرع و نوار مغزی گفت: تشنج و صرع با یکدیگر فرق دارند و لزوما هر فردی که تشنج می‌کند، صرع ندارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن طب اورژانس ایران، نسبت به کمبود متخصص طب اورژانس در کشور هشدار داد و گفت: حجم زیادی از مراجعات به اورژانس بیمارستان‌ها، نیاز به اقدامات اضطراری ندارد و اغلب بیماران سرپایی هستند.

وب‌گاه فرارو

علائمی که نشان می‌دهند کمردردتان ناشی از کشش عضله است این هستند که احساس دردی ضربان‌دار و گرفتگی می‌کنید یا اسپاسم دارید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوانی در خرمشهر ظهر دیروز اقدام به خودسوزی کرد. مرد جوانی در خرمشهر ظهر دیروز اقدام به خودسوزی کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مرد خرمشهری به دلیل نامعلومی در وسط خیابان یاس خرمشهر اقدام به خودسوزی کرد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نادر توکلی، صبح چهارشنبه 13 دی ماه 1402 در افتتاحیه شانزدهمین کنگره بین‌المللی طب اورژانس در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، اظهار داشت: با توجه به مراجعات زیاد به اورژانس بیمارستان‌ها، متأسفانه شاهد شلوغی‌های غیر قابل پیش‌بینی هستیم که می‌تواند ارائه خدمات به بیماران را دچار مشکل کند. رئیس کنگره بین‌المللی طب اورژانس، با عنوان این...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: یک فلوشیپ صرع و نوار مغزی گفت: تشنج و صرع با یکدیگر فرق دارند و لزوما هر فردی که تشنج می کند صرع ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: یک درد تیرکشنده یا ضربان‌دار در سمت پایین و چپ کمر می‌تواند مانع ورزش‌کردن و فعالیت‌های روزمره‌تان شود. خوشبختانه در بیشتر موارد علت این نوع درد فشار زیاد به عضلات یا رباط‌هاست که به‌مرورزمان خوب می‌شود؛ اما در برخی موارد کمردرد یک‌طرفه، مثلاً در سمت چپ، می‌تواند علامتی از یک مشکل جدی‌تر باشد، مثلاً یک عفونت یا آسیب که نیاز به اقدام پزشکی دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه بالای 98 درصد سیستم اورژانس هوشمند است و تمامی فرآیندها اتوماسیونی انجام می شود، گفت: به زودی هوش مصنوعی در سیستم به کار گرفته می شود.