چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از مرگ یک مرد میانسال درپی انفجار موادمحترقه در محدوده خیابان اجاره‌دار خبرداد. سرهنگ بابک نمک‌شناس در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت 19 امروز، یک مورد حادثه انفجار از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به ماموران کلانتری 106 نامجو اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند. وی با بیان اینکه عوامل امدادی و اورژانس...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کودکی سه ساله توسط گازهای سگ‌های ولگرد در ارومیه جان بخت. کودکی سه ساله توسط گازهای سگ‌های ولگرد در ارومیه جان بخت. به گزارش عرشه آنلاین؛ دکتر فرزین رضازاده اظهار کرد: کودک سه ساله‌ای در شهرک شاهد ارومیه در اثر حمله سگ‌های بلاصاحب دچار مصدومیت شدید شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فردی که به ضرب و شتم یک دختر در پارک آزادگان یزد اقدام کرده بود، در کمتر از 72 ساعت دستگیر شد. سرهنگ مجید نعیم‌یاوری درباره این خبر گفت: در پی اتفاق اخیر و کتک خوردن یک دختر نوجوان در پارک آزادگان شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس استان یزد قرار گرفت. وی افزود: در این خصوص تیمی ویژه با تحقیقات لازم موفق به شناسایی عامل اصلی ضرب و جرح این دختر نوجوان شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: کودک سه ساله در ارومیه بر اثر گاز گرفتگی سگ‌های بلاصاحب فوت کرد.

خبرگزاری تسنیم

دادستان تهران اعلام کرد: با پیگیری این دادستانی، 27 دستگاه آمبولانس رسوب شده در انبارهای گمرک غرب تهران، ترخیص و برای کمک به بیماران در اختیار وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان تهران گفت: 27 دستگاه آمبولانس رسوب شده در انبار‌های گمرک غرب تهران، ترخیص و برای کمک به بیماران در اختیار وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر جوان در در محله یافت آباد امروز صبح دست به خودکشی زد. هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین دختر جوان در...

خبرگزاری دانشجو

دادستان تهران اعلام کرد: با پیگیری این دادستانی، 27 دستگاه آمبولانس رسوب شده در انبار‌های گمرک غرب تهران، ترخیص و برای کمک به بیماران در اختیار وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیست و نهم شهریور امسال صدای تیراندازی در یکی از خیابان‌های غرب تهران پیچید و وحشت به جان ساکنان محل انداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از شایع‌ترین بیماری قلبی در دنیا بیماری گرفتگی عروق است که بسیاری از مردم دنیا با آن در ارتباط هستند و دچارش می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

برای این کار به امیر 100 دلار به‌عنوان دستمزد دادم که همراهم باشد، اما در محل قرار با شایان درگیر شدیم. او ناگهان شروع به تیراندازی کرد و در این میان گلوله به امیر اصابت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن واعظی گفت: در جهت اجرای اسناد بالادستی و برنامه‌های وزارت بهداشت، طی آیین نامه ابلاغی در شهرستان‌های با جمعیت 20 تا 50 هزار نفر فاقد بیمارستان که تا اولین و نزدیکترین بیمارستان بیش از نیم ساعت با خودرو فاصله داشته باشند، امکان ایجاد و بهره برداری از مراکز منتخب شبانه روزی سلامت در مراکز موجود خدمات جامع سلامت معاونت بهداشتی وجود خواهد داشت. وی...

وب‌گاه فرارو

اگر با ایست قلبی فردی روبرو شدید، مهم‌ترین کار این است که آرام بمانید و وضعیت را ارزیابی کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ممکن است به نظر برسد که ورم معده بعد از زیاده روی در خوردن غذا و نوشیدنی بیش از اندازه رخ می‌دهد، اما در واقع می‌تواند نشانه‌ای از نارسایی قلبی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ممکن است به نظر برسد که ورم معده بعد از زیاده روی در خوردن غذا و نوشیدنی بیش از اندازه رخ می‌دهد، اما در واقع می‌تواند نشانه‌ای از نارسایی قلبی باشد.