چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

آرمیتا گراوند دختر دانش آموز تهرانی، پس از به ثمر ننشستن معالجات گسترده پزشکی و بیست و هشت روز بستری در بخش مراقب‌های ویژه درگذشت.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرمیتا گراوند درگذشت خبرگزاری تسنیم نوشت: مرگ مغزی آرمیتا گراوند قطعی شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ آنطور که تسنیم نوشته پیگیری‌ها برای اطلاع از آخرین وضعیت سلامت «آرمیتا گراوند» حاکی است که متاسفانه وضعیت سلامتی او روند امیدوارکننده‌ای ندارد و با وجود تلاش‌های کادر پزشکی معالج، مرگ مغزی «آرمیتا گراوند» قطعی به نظر می‌رسد.

وب‌گاه گسترش

دختر دانش آموز تهرانی که اوایل مهر امسال هنگام عزیمت به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، پس از به ثمر ننشستن معالجات گسترده پزشکی و بیست و هشت روز بستری در بخش مراقب‌های ویژه درگذشت. آرمیتا گراوند، دختر دانش آموز تهرانی که اوایل مهر امسال هنگام عزیمت به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، پس از به ثمر ننشستن معالجات گسترده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آرمیتا گراوند دختر دانش آموز تهرانی که اوایل مهر امسال هنگام عزیمت به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، پس از به ثمر ننشستن معالجات گسترده پزشکی و بیست و هشت روز بستری در بخش مراقب‌های ویژه درگذشت. آرمیتا گراوند صبحگاه 9 مهر در حالی که به همراه دوستان خود قصد ورود به داخل واگن قطار مترو را داشت، ناگهان با افت فشار...

وب‌گاه فرارو

ایرنا نوشت: آسیب مغزی وارده به آرمیتا گراوند، دانش آموز تهرانی باعث شد که او مدتی را در وضعیت کما سپری کرده و دقایقی پیش فوت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آرمیتا گراوند دختر دانش آموز تهرانی که اوایل مهر امسال هنگام عزیمت به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، پس از به ثمر ننشستن معالجات گسترده پزشکی و بیست و هشت روز بستری در بخش مراقب‌های ویژه درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیده‌بان حقوق بشر و بسیاری سازمان‌های بین‌المللی روز شنبه هشدار دادند که اختلال در ارتباطات و اینترنت در نوار غزه که در معرض بمباران شدیداسرائیل است، ممکن است «پوششی برای جنایات جمعی» باشد. دیده‌بان حقوق بشر و بسیاری سازمان‌های بین‌المللی روز شنبه هشدار دادند که اختلال در ارتباطات و اینترنت در نوار غزه که در معرض بمباران شدیداسرائیل است، ممکن است «پوششی برای جنایات جمعی» باشد. به گزارش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیده‌بان حقوق بشر و بسیاری سازمان‌های بین‌المللی روز شنبه هشدار دادند که اختلال در ارتباطات و اینترنت در نوار غزه که در معرض بمباران شدیداسرائیل است، ممکن است «پوششی برای جنایات جمعی» باشد.

وب‌گاه فرارو

معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه حمله‌های مغزی دومین علت مرگ در ایران است، بیان کرد: سکته‌های مغزی شایع‌ترین علت ناتوانی بیماری‌های مغز و اعصاب است. سکته مغزی عارضه‌ای عروقی است که می‌تواند آسیب‌ها و ناتوانی‌های طولانی مدت مغزی ایجاد کند. شدت ناتوانی ناشی از سکته مغزی به وسعت ایسکمی و زمان مداخله ارتباط دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبورا براون، مسؤول دیده‌بان حقوق بشر، در بیانیه‌ای گفت این خاموشی اطلاعات ممکن است به عنوان «سرپوشی برای جنایات جمعی و کمک به مصونیت از مجازات نقض حقوق بشر باشد.»

وب‌گاه مشرق نیوز

انفجار مواد محترقه در دستان مرد معتاد به مرگ وی منجر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: کودکان کار به دلیل نوع زندگیشان بسیار مورد تهدید بیماری های مختلف قرار می گیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساعت 7 عصر پنجشنبه 4 آبان، ساکنان خیابان اجاره‌دار با شنیدن صدای انفجاری شدید وحشت‌زده به خیابان آمدند اما با بدن خونین و مجروح مردی جوان روبه‌رو شدند که از ناحیه دست و شکم دچار قطعی و جراحات شدیدی شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درگاه نظارت مردمی سازمان تامین‌اجتماعی به آدرس nezarat.tamin.ir در دومین روز از همایش سراسری مدیران سازمان تامین‌اجتماعی در استان قم در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، استاندار قم و نیز معاونان و مدیران ستادی و استانی سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهریاری گفت: در آمریکا، اروپا و حتی کشور‌های حاشیه خلیج فارس برای پزشکان ما فرش قرمز پهن کرده‌اند و ما هیچ کاری برای پزشکان خود نمی‌کنیم.