چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: مبلغ کارانه هر پرستار به میزان ارائه خدمت بستگی دارد؛ بنابراین تابعی از ضریب اشغال تخت بیمارستان، تعداد بیمارانی که خدمت می‌گیرند و میزان ثبت خدمات بستگی دارد. اگر دستورالعمل به درستی اجرا شود، به طور میانگین دریافتی پرستاران از تعرفه‌های پرستاری ماهانه حدود 3.5 میلیون تومان است، با این حال ممکن است همکارانی کمتر یا بیشتر از این عدد دریافت کنند که البته...

وب‌گاه فرارو

رحیمی تصریح کرد: به موجب این آیین‌نامه دیگر نیاز نیست منتظر فرآیند‌های طولانی فرزند خواندگی ماند؛ به محض اینکه کودک بی‌سرپرست و بدسرپرستی با دستور دادستان در اختیار سازمان بهزیستی قرار گرفت، سازمان می‌تواند او را به خانواده‌هایی که مایلند به طور موقت این فرزند را نگهداری کنند، تحویل دهد و نظارت و کمک کند تا کودک در آنجا رشد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر میثم یکه سادات، متخصص طب اورژانس و فوق تخصص مسمومیت با اشاره به اینکه، سال‌خوردگان و کودکان زیر پنج سال بشدت در خطر مسمومیت های ناخواسته هستند، می‌گوید: احتمال اینکه افراد سالخورده بدلیل ابتلا به فراموشی و آلزایمر دوز مصرف شده داروهای روزانه خود را فراموش و بصورت مکرر دارو مصرف کنند، زیاد است. در بسیاری موارد، سالخوردگان با کاهش سطح هشیاری بهمین دلیل به اورژانس مراکز درمانی منتقل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رحیمی گفت: درصدد اصلاح و تسهیل برخی قوانین هستیم تا کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست با سهولت در آغوش خانواده‌ها قرار بگیرند.

وب‌گاه فرارو

مرد جوان که حامل مقداری مواد منفجره بود به دلیل نامعلومی منفجر و باعث مرگ وی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی در رویداد ملی هم‌افزایی ظرفیت‌سازی اجتماعی سازمان بهزیستی ضمن اشاره به قدرت‌آفرینی‌های مقاومت فلسطین و مظلومیت مردم مقاوم و استوار و خباثت‌های رژیم صهیونسیتی و برخی از کشور‌های غربی، اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد انقلابی حائز اهمیت زیادی بوده و طبیعی است که تراز بهزیستی تراز نهاد انقلابی است. یک نهاد انقلابی بدون توجه به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کشور گفت: آسیب‌شناسی جامعه از طرف سازمان بهزیستی امری مهم تلقی می‌شود و باید ظرفیت‌سازی اجتماعی این سازمان را پررنگ‌تر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دادگستری در خصوص اصلاح آیین نامه حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اصلاح آیین‌نامه تحول اساسی در نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست به وجود آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت بروز سکته مغزی در کشور، گفت: در کشور ما سالانه به طور متوسط 550 هزار نفر دچار انواعی از سکته‌های مغزی می‌شوند که معمولا 15 درصد این آمار منجر به مرگ می‌شود که یا همان زمان و یا مدتی بعد فرد جان خود را از دست می‌دهد. معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه حمله‌های مغزی دومین علت مرگ در...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت بروز سکته مغزی در کشور، گفت: در کشور ما سالانه به طور متوسط 550 هزار نفر دچار انواعی از سکته‌های مغزی می‌شوند که معمولا 15 درصد این آمار منجر به مرگ می‌شود که یا همان زمان و یا مدتی بعد فرد جان خود را از دست می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آرمیتا گراوند که اوایل مهر امسال در راه رسیدن به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، پس از 28 روز بستری در بیمارستان درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: آسیب مغزی وارده به آرمیتا گراوند، دانش آموز تهرانی باعث شد که او مدتی را در وضعیت کما سپری کرده و دقایقی پیش فوت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آرمیتا گراوند دانش آموز تهرانی که 28 روز قبل هنگام عزیمت به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، درگذشت.

خبرگزاری تسنیم

آرمیتا گراوند؛ دختر دانش‌آموز تهرانی که اوایل مهر امسال هنگام عزیمت به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، پس از به ثمر ننشستن معالجات گسترده پزشکی و بیست و هشت روز بستری در بخش مراقب‌های ویژه درگذشت.