چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه گسترش

27 اسفند سال 1401، زن جوانی با اورژانس تماس گرفت و از مرگ همسرش براثر مصرف دارو خبر داد. به‌دنبال این تماس مأموران اورژانس و پلیس وارد صحنه شدند و بررسی‌های اولیه نشان داد که از مرگ مرد 54 ساله چند ساعتی می‌گذرد. 27 اسفند سال 1401، زن جوانی با اورژانس تماس گرفت و از مرگ همسرش بر اثر مصرف دارو خبر داد. به‌دنبال این تماس مأموران اورژانس و پلیس وارد صحنه شدند و بررسی‌های اولیه نشان داد...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: ممکن است به نظر برسد که ورم معده بعد از زیاده روی در خوردن غذا و نوشیدنی بیش از اندازه رخ می‌دهد، اما در واقع می‌تواند نشانه‌ای از نارسایی قلبی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قصور پزشکی در بیمارستانی در کرمانشاه جان دو نفر را گرفت. قصور پزشکی در بیمارستانی در کرمانشاه جان دو نفر را گرفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ پدر بهاره دختری که به دلیل قصور پزشکی یه کما رفته بود دقیقا مقابل اورژانس بیمارستان ایست قلبی کرد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 8:45 صبح روز دوم آبان ماه یک مورد حادثه گازگرفتگی در داخل یک کارگاه در خیابان هنگام گزارش داده شد. جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 8:45 صبح روز دوم آبان ماه یک مورد حادثه گازگرفتگی در داخل یک کارگاه در خیابان هنگام گزارش داده شد. وی با بیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، ادامه...

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: واژگونی خودرو سواری در الیگودرز به علت حرکات نمایشی در مراسم عروسی باعث مصدوم شدن 6 نفر شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رایگان شدن هزینه‌های بستری بیش از 30 میلیون نفر ایرانی در قالب اجرای برنامه نظام ارجاع، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس عبادی در اولین سمینار کشوری آموزش و پیگیری بیمار که صبح امروز (سه شنبه 2 آبان) در محل بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار شد، گفت: اجرای برنامه آموزش و پیگیری بیمار از دو سال پیش آغاز شده و با وجود مشکلات از جمله کمبود نیروی انسانی و منابع مورد نیاز، تلاش شده تا خدمات با کیفیت به گیرندگان خدمت ارائه شود. وی گفت: وزیر بهداشت تاکید کرده اند که...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اجرای برنامه آموزش و پیگیری بیمار، رضایتمندی 98 درصدی مردم، کاهش 8 و نیم درصدی مراجعات به اورژانس و هزینه های بستری مجدد را شاهد بوده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زن جنایتکار که با همدستی مرد شیشه‌ای شوهر ثروتمندش را مسموم کرده و کشته بود 7 ماه پس از این اقدام هولناک دستش رو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ خلبان قربانی گفت: بالگردهای هوانیروز ارتش در مناطق مرزی مستقر هستند و رصد مرزها را انجام می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طی ابلاغیه‌ای از سوی وزیر بهداشت هزینه بستری بیش از 30 میلیون هموطن ایرانی که بستری آنان در چهارچوب نظام ارجاع صورت می‌گیرد رایگان خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پسر جوان به دلیل گازگرفتگی در کارگاه مبل‌سازی خیابان هنگام جان خود را از دست داد. یک پسر جوان به دلیل گازگرفتگی در کارگاه مبل‌سازی خیابان هنگام جان خود را از دست داد. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک جوان به دلیل گازگرفتی در یک کارگاه مبل‌سازی در خیابان هنگام خبر داد.

وب‌گاه گسترش

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طی ابلاغیه‌ای از سوی وزیر بهداشت هزینه بستری بیش از 30 میلیون هموطن ایرانی که بستری آنان در چهارچوب نظام ارجاع صورت می‌گیرد رایگان خواهد شد. از وبدا، سعید کریمی، رویکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت درمان را عدالت و تعالی نظام سلامت برشمرد. وی، جوانی جمعیت، درمان زوجین نابارور، ارائه تسهیلات به زوجین در این خصوص و راه‌اندازی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کودک 9 ساله به دلیل ایست قلبی در بیمارستان شهرستان گتوند درگذشت. یک کودک 9 ساله به دلیل ایست قلبی در بیمارستان شهرستان گتوند درگذشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ دادستان گتوند با مرگ تلخ پسربچه 9 ساله در بیمارستان کارون گتوند دستور رسیدگی به این پرونده را صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک جوان به دلیل گازگرفتی در یک کارگاه مبل‌سازی در خیابان هنگام خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزیر بهداشت طی ابلاغیه‌ای همه را مکلف کردند که هزینه بستری بیش از 30 میلیون هموطن ایرانی رایگان باشد؛ البته طی این ابلاغیه بستری بیمارانی که در چهارچوب نظام ارجاع صورت می گیرد رایگان خواهد بود.