چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عین اللهی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموز پزشکی طی ابلاغیه ای همه را مکلف کردند که هزینه بستری بیش از 30 میلیون هموطن ایرانی رایگان باشد. معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عین اللهی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموز پزشکی طی ابلاغیه ای همه را مکلف کردند که هزینه بستری بیش از 30 میلیون هموطن ایرانی رایگان باشد؛ البته طی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اورژانس اجتماعی مرکز اورژانس اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بازتوانی اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از تغییر چارت ساختاری اورژانس اجتماعی در سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان با نقشه پلیدی که کشیده بود با همدستی یک بنگاهدار شوهرش را به قتل رساند. زن جوان با نقشه پلیدی که کشیده بود با همدستی یک بنگاهدار شوهرش را به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین؛ متهم گفت: با شوهرم اختلاف داشتم. او بداخلاق بود و اذیتم می‌کرد، به همین خاطر دلخور بودم و بالاخره او را کشتم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک جوان به دلیل گازگرفتی در یک کارگاه مبل‌سازی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: شب گذشته به محض گزارش بوی نامطبوع گاز، گشت‌های زیست محیطی در اطراف شهر فعال شدند. مردم شهر بیرجند اواخر شب گذشته بوی شدید گاز را در سطح وسیعی از شهر به ویژه شمال شهر استشمام کردند که تا صبح امروز - دوشنبه - منشاء این بو همچنان در هاله‌ای از ابهام بود. انتشار بوی گاز در بخش‌هایی از شهر بیرجند گمانه‌زنی و نگرانی مردم را در پی داشت اما به گفته مسئولان...

وب‌گاه مشرق نیوز

زن جنایتکار که با همدستی مرد شیشه‌ای شوهر ثروتمندش را مسموم کرده و کشته بود 7 ماه پس از این اقدام هولناک دستش رو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 27 اسفند سال 1401، زن جوانی با اورژانس تماس گرفت و از مرگ همسرش براثر مصرف دارو خبر داد.

وب‌گاه فرارو

با کنار هم قرار دادن مدارک و شواهد پلیسی، دستور بازداشت زن جوان و شایان صادر شد. فرنگیس بلافاصله توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت بازداشت و در ادامه معلوم شد شایان که معتاد به شیشه است به اتهام سرقت در زندان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: 18 دانش‌آموزان یکی از مدارس دخترانه یاسوج در پی‌درگیری دو دانش آموز راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه عصر ایران

به گزارش مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، وی اظهار کرد: هشت تن از مصدومان توسط آمبولانس ها و 15 مصدوم دیگر نیز توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درگیری دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه‌/ 18 نفر راهی بیمارستان شدند درگیری دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه‌/ 18 نفر راهی بیمارستان شدند مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: 18 دانش‌آموزان یکی از مدارس دخترانه یاسوج در پی‌درگیری دو دانش آموز راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه منیبان

مدیر مرکز اورژانس و رئیس حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از واژگونی مینی‌بوس حامل طبیعت‌گردان در محور نیشابور _ مشهد خبر داد. به گزارش منیبان به نقل از خبر فوری، سید حمید حسینی اظهار کرد: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از وقوع واژگونی مینی‌بوس در محور نیشابور_ مشهد، آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی و یک اتوبوس آمبولانس اورژانس به محل حادثه...

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: انحراف یک دستگاه مینی‌بوس در جاده نیشابور به مشهد یک فوتی و 23 مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر مرکز اورژانس و رئیس حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: یک دستگاه مینی بوس حامل طبیعت‌گردان در محور نیشابور _ مشهد واژگون شد.