چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه ورزش سه

قهرمانی تیم ملی ایران یک خبر تلخ برای باشگاه پرسپولیس بهمراه داشت؛ پورعلی‌گنجی هم مصدوم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس اورژانس تهران از مصدوم شدن 6 پسربچه 10 تا 13 ساله در سانحه سوختگی با بادکنک هلیومی در چیتگر شمالی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمداسماعیل توکلی رئیس اورژانس استان تهران اظهار کرد: حوالی ساعت 13 امروز یک مورد حادثه آسیب‌دیدگی ناشی از بادکنک هلیومی به مرکز فوریت‌های امدادی اورژانس 115 استان تهران اطلاع داده شد که درپی آن و با توجه به نوع گزارش اعلامی سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در کیلومتر 14 جاده مخصوص تهران - کرج، پشت پاسگاه 154 اعزام شدند. وی با اشاره به حضور...

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس وزارت بهداشت را مکلف به استانداردسازی ارائه خدمات درمانی و کاهش خدمات کاذب و القائی تا پایان سال اول اجرای برنامه و تدوین و ابلاغ راهنماهای بالینی، استانداردهای خدمات درمانی و راهنماهای تجویز دارویی کردند.

وب‌گاه فرارو

در مجموع شش پسربچه 10 تا 13 ساله به دلیل مجاورت با بادکنک هلیومی دچار سوختگی از 10 تا 20 درصد شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه گسترش

منابع خبری از بمباران منزل رییس دفتر سیاسی حماس در غزه خبر می‌دهند. در سایه انفعال جهانی حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و هدف قراردادن غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه همچنان ادامه دارد. جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی خانه اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در اردوگاه الشاطی واقع در نوار غزه را بمباران کردند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اورژانس تهران، با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه مشاهده شد که در مجموع شش پسربچه 10 تا 13 ساله به دلیل مجاورت با بادکنک هلیومی دچار سوختگی از 10 تا 20 درصد شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گزارش رئیس اورژانس استان تهران شش کودک 10 تا 13 ساله با بادکنک هلیومی سوختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی حادثه‌ای که پیش از ظهر امروز در یکی از مدارس شهر محلات اتفاق افتاد، یک دانش آموز دختر پس از اقدام نافرجام به پایان دادن زندگی خود، با اقدام سریع عوامل مدرسه و حضور به موقع عوامل اورژانس به بیمارستان شهرستان محلات منتقل شد و از مرگ نجات یافت در پی حادثه‌ای که پیش از ظهر امروز در یکی از مدارس شهر محلات اتفاق افتاد، یک دانش آموز دختر پس از اقدام نافرجام به پایان دادن زندگی خود، با...

وب‌گاه 55 آنلاین

چند پسر بچه دچار سوختگی شدند. و بلافاصله آمبولانس آنها را به بیمارستان شهدای یافت آباد منتقل کرد در ادامه برای اطلاع از جزئیات این 6 پسربچه که دچار سوختگی شدند با ما همراه باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس استان تهران از سوختگی شش کودک با بادکنک هلیومی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس تهران خبر داد: امروز 6 پسربچه 10 تا 13 ساله در سانحه سوختگی با بادکنک هلیومی در چیتگر شمالی دچار مصدومیت شدند.

وب‌گاه گسترش

رئیس اورژانس استان تهران گفت: حدود ساعت 13 امروز یک مورد حادثه آسیب‌دیدگی ناشی از بادکنک هلیومی در کیلومتر 14 جاده مخصوص تهران - کرج اطلاع داده شد. رئیس اورژانس استان تهران گفت: حدود ساعت 13 امروز یک مورد حادثه آسیب‌دیدگی ناشی از بادکنک هلیومی در کیلومتر 14 جاده مخصوص تهران - کرج اطلاع داده شد. در این حادثه، شش پسر بچه 10 تا 13 ساله به دلیل مجاورت با بادکنک هلیومی دچار سوختگی از 10...

خبرگزاری تسنیم

رئیس اورژانس تهران از مصدوم شدن 6 پسربچه 10 تا 13 ساله در سانحه سوختگی با بادکنک هلیومی در چیتگر شمالی خبر داد.