چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش‌سوزی خانه‌ای در محدوده میدان ونک منجر به مصدومیت و سوختگی سه نفر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ثبت 511 حادثه ویژه طی هفته گذشته در کشور، از کاهش 11 درصدی این حوادث نسبت به هفته قبل از آن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در میدان ونک دچار حریق شد و در این حادثه سه نفر دچار مصدومیت شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد: یک واحد مسکونی در محدوده میدان ونک در آتش سوخت و متاسفانه سه نفر در پی این حادثه دچار سوختگی شدند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در محدوده میدان ونک خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اورژانس استان تهران اعلام کرد: 22 هزار و 931 ماموریت توسط تکنسین های اورژانس در این استان ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: میزان تماس‌های مزاحمی و نامرتبط برقرار شده با اورژانس 115 نیشابور در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32.22 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

متهمان قتل مرد جوان در کمپ ترک اعتیاد مرکز تهران، بازداشت شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با به قتل رسیدن مرد جوان کنار برادر و دو پسرعموی خود در خانه‌ای در شمال تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد. با به قتل رسیدن مرد جوان کنار برادر و دو پسرعموی خود در خانه‌ای در شمال تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد. بامداد امروز یکی از رفتگران شهرداری تهران هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و به اپراتور گفت: مشغول پاکبانی خیابان بودم که 3 مرد جوان را مشاهده کردم که یک جسد را...

خبرگزاری تسنیم

با به قتل رسیدن مرد جوان کنار برادر و دو پسرعموی خود در خانه‌ای در شمال تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

وب‌گاه گسترش

متخصص داروسازی بالینی بیان کرد: بیمار و پزشک باید بدانند که به کدام داروها حساسیت دارند تا هر زمانی که مراجعه کردند، پزشک بداند کدام داروها را برای بیمار تجویز نکند. دکتر الناز ذوقی با بیان اینکه مسمومیت انواع مختلفی دارد، در گفت و گویی گفت: هنگامی که دوز یک دارو یا یک ماده مصرفی، از دوز درمانی بیش تر و افزایش پیدا می کند مسمومیت رخ می دهد که می تواند به طور عمدی یا اتفاقی باشد. وی...

وب‌گاه گسترش

مقتدالانام روانبخش - دکترای مدیریت استراتژی باتوجه به تغییر و تحولات دنیای کسب‌وکار، استاندارد و توجه به کیفیت، بیش از پیش در تجارت داخلی و بین‌المللی موردتوجه قرار گرفته است. عمده‌ترین آرمان‌ها و اهداف شرکت‌ها از ورود به بازارهای بین‌المللی، حفظ بقا از طریق ایجاد فرصت‌های مناسب برای کسب سود، رشد و توسعه سرمایه‌گذاری است، به‌همین‌دلیل توجه به این تفکر راهبردی، باعث می‌شود تعدادی از...

وب‌گاه 55 آنلاین

یک نوزاد 14 ماهه طی مرگ مشکوک سقوط تلویزیون بر سرش فوت کرد در ادامه برای اطلاع بیشتر از جزئیات مرگ مشکوک نوزاد با ما همراه باشید‌.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد از مرگ دلخراش نوزاد 14 ماهه به دلیل سقوط تلویزیون، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نوزاد 14 ماهه در اثر سقوط تلویزیون جان خود را از دست داد. یک نوزاد 14 ماهه در اثر سقوط تلویزیون جان خود را از دست داد. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: در حادثه ای دلخراش نوزادی 14 ماهه در بولوار توس مشهد جان باخت.

وب‌گاه فرارو

اغلب مسمومیت دارویی نشانه دارد و بسته به دارویی که مصرف می‌شود ممکن است علائم متفاوت باشد؛ اما علائم گوارشی مشترک همچون حالت تهوع، استفراغ، دل درد و ضعف، ممکن است برای بسیاری از دارو‌ها رخ دهد.