چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

درگیری دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه‌/ 18 نفر راهی بیمارستان شدند درگیری دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه‌/ 18 نفر راهی بیمارستان شدند مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: 18 دانش‌آموزان یکی از مدارس دخترانه یاسوج در پی‌درگیری دو دانش آموز راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه منیبان

مدیر مرکز اورژانس و رئیس حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از واژگونی مینی‌بوس حامل طبیعت‌گردان در محور نیشابور _ مشهد خبر داد. به گزارش منیبان به نقل از خبر فوری، سید حمید حسینی اظهار کرد: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از وقوع واژگونی مینی‌بوس در محور نیشابور_ مشهد، آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی و یک اتوبوس آمبولانس اورژانس به محل حادثه...

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: انحراف یک دستگاه مینی‌بوس در جاده نیشابور به مشهد یک فوتی و 23 مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر مرکز اورژانس و رئیس حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: یک دستگاه مینی بوس حامل طبیعت‌گردان در محور نیشابور _ مشهد واژگون شد.

خبرگزاری تسنیم

زن جوان با همسرش اختلافات شدیدی داشته و با مرد غریبه‌ای به صورت مخفیانه ارتباط داشته که همین موضوع، شک تیم جنایی را برانگیخت و باعث شد تا متهمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با دستور قضایی بازداشت شدند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: امروز بعد از 75 سال همه استراتژی‌های اسرائیل شکست خورده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار جلالی گفت: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی 10 حمله سایبری اساسی به زیرساخت‌های حیاتی کشور را با عملیات پیشگیرانه خنثی کردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: توانستیم با عملیات‌های پیشگیرانه با همکاری دستگاه‌های امنیتی و نظامی ده حمله سایبری راهبردی دشمن به زیر ساخت‌های حیاتی کشور از جمله شبکه برق را خنثی کنیم سردار جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: توانستیم با عملیات‌های پیشگیرانه با همکاری دستگاه‌های امنیتی و نظامی ده حمله سایبری راهبردی دشمن به زیر ساخت‌های حیاتی کشور از جمله...

وب‌گاه عرشه آنلاین

براثر برخورد و واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با درخت در کمربندی باجگاه شیراز، 18 تبعه افغانستانی کشته و زخمی شدند. براثر برخورد و واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با درخت در کمربندی باجگاه شیراز، 18 تبعه افغانستانی کشته و زخمی شدند. به گزارش عرشه آنلاین، برخورد و واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با درخت در کمربندی باجگاه شیراز، 17 مصدوم و یک کشته برجای گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: توانستیم با عملیات‌های پیشگیرانه با همکاری دستگاه‌های امنیتی و نظامی ده حمله سایبری راهبردی دشمن به زیر ساخت‌های حیاتی کشور از جمله شبکه برق را خنثی کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درگیری خونین دو دختر و یک پسر در نیمه شب در پارک آزادگان یزد با انتقال دختر جوان به بیمارستان به پایان رسید. درگیری خونین دو دختر و یک پسر در نیمه شب در پارک آزادگان یزد با انتقال دختر جوان به بیمارستان به پایان رسید. به گزارش عرشه آنلاین؛ پلیس یزد اطلاعیه ای در پی درگیری شب گذشته در پارک آزادگان که منجر به ضرب و جرح یک دختر شده است توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل امروز در نشست خبری اظهار داشت: امسال برای اولین مرتبه بعد از 75 سال از اشغال فلسطین که ارتش رژیم تلاش می‌کرد در مردم و کشور‌ها رعب و وحشتی ایجاد کند شکست خورد در حالیکه با شکست ارتش‌های عربی در جنگ 6 روزه اسراییل برای خودش یک بازدارندگی ایجاد کرده بود و شاید ارتش‌های عربی بواسطه همین شکست‌ها از مقابله...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان غذا و دارو در پیامی به مناسبت هفته پیشگیری از مسمومیت‌ها با اشاره به اینکه نزدیک به 90 درصد مسمومیت‌ها در منازل رخ می‌دهند، نسبت به لزوم آموزش همگانی تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: از سال گذشته تا کنون توانستیم با کمک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه، 10 حمله اساسی سایبری را پیش از حمله شناسایی و دفع کنیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو در پیامی به مناسبت هفته پیشگیری از مسمومیت‌ها با اشاره به اینکه نزدیک به 90درصد مسمومیت‌ها در منازل رخ می‌دهند، نسبت به لزوم آموزش همگانی با کمک تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در مورد این موضوع مهم تأکید کرد.