چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی‌کشور گفت: مراکز اورژانس اجتماعی خدمات تخصصی به موقع را شبانه‌روزی و رایگان ارائه می دهند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اورژانس استان تهران از مصدوم شدن 6 نفر و فوت یک نفر بر اثر انفجار گاز در نیروگاه برق پرند خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مرگ مغزی "آرمیتا گراوند" قطعی به نظر می‌رسد؛ آرمیتا نام دختر نوجوانی است که صبح روز یکشنبه نهم مهر در یکی از ایستگاه‌های متروی تهران دچار بدحالی شد و در نهایت با هدایت اورژانس به یکی از بیمارستان‌های تهران اعزام شد تا روند درمانی او طی شود.

وب‌گاه فرارو

برنا نوشت: با وجود تلاش‌های کادر پزشکی معالج، مرگ مغزی «آرمیتا گراوند» قطعی به نظر می‌رسد.

وب‌گاه فرارو

یک روان‌درمانگر تحلیلی، گفت: تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد دستگیر شدن مجرم و عذرخواهی او از آسیب‌دیدگان می‌تواند حال آن‌ها را بهتر کند.

وب‌گاه فرارو

کارشناسان توصیه می‌کنند افرادی که دچار حملات اضطرابی پانیک می‌شوند باید نگاه خود را به اضطراب و وحشت پانیک تغییر دهند و در عوض روی روش‌های تأیید شده و مؤثری متمرکز شوند که می‌توانند علائم پانیک را به حداقل برسانند یا حواس فرد را از آن پرت کنند.

وب‌گاه فرارو

علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران می‌گوید که «برآورد‌هایی از میزان تلفات احتمالی وجود دارد، اما محرمانه است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر میعادفر در برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» از شبکه افق، ضمن تسلیت شهادت تعداد زیادی از مردم مظلوم غزه درباره تعداد شهدای کادر درمان در غزه، اظهار کرد: حداقل حدود 20 نفر از گروه پزشکی و امدادگران در غزه به شهادت رسیده و حدود 40 تا 50 نفر نیز مصدوم شده‌اند. وی با بیان اینکه در غزه هیچ جای امنی وجود ندارد، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با جنایتی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به بروز اختلال در روند درمان بیماران غزه به دلیل بحران قطعی برق، از اعلام آمادگی نیروهای فوریت پزشکی اورژانس برای اعزام به غزه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان برای انتقام از مرد برج‌ساز، یک گروگانگیر اجیر و نقشه اخاذی 2میلیارد تومانی‌اش را عملی کرد، اما تحقیقات پلیس دست او را رو کرد. زن جوان برای انتقام از مرد برج‌ساز، یک گروگانگیر اجیر و نقشه اخاذی 2میلیارد تومانی‌اش را عملی کرد، اما تحقیقات پلیس دست او را رو کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ چند روز قبل مرد میانسالی از خانه خود در شمال پایتخت خارج شد تا به محل کارش برود. او سوار بر خودروی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: ما معمولاً اوایل پاییز و اواخر شهریور ماه شاهد افزایش شیوع بیماران عفونت تنفسی هستیم و الان هم مراجعه سرپایی و بستری به این علت افزایش پیدا کرده است. رئیس اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: ما معمولاً اوایل پاییز و اواخر شهریور ماه شاهد افزایش شیوع بیماران عفونت تنفسی هستیم و الان هم مراجعه سرپایی و بستری به این علت افزایش پیدا کرده است. به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از بخش‌های پروازی، فنی و امور سربازی پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند با کارکنان پایور و وظیفه این پایگاه دیدار و توان عملیاتی آن را ارزیابی کرد. فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید با اشاره به امنیت مثال‌زدنی آسمان ایران، گفت: پایگاه شکاری شهید حسینی یکی از پایگاه‌های مهم کشور است و با برنامه‌ریزی‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارگر کارگاه مبل‌سازی در کری‌خوانی فوتبالی با 3 نفر از دوستانش، به قتل رسید. کارگر کارگاه مبل‌سازی در کری‌خوانی فوتبالی با 3 نفر از دوستانش، به قتل رسید.

وب‌گاه تابناک

از جمله ابهامات، گاز مورد ادعا توسط مسئولان اورژانس تهران، یعنی گاز هلیوم است که اساسا گاز غیرقابل اشتعال است و نمی‌تواند بسوزد و موجبات سوختگی را فراهم آورد، مگر آنکه در کنار آن، از گاز‌های دیگری مانند گاز شهری برای پرکردن بالن‌ها استفاده شده باشد. احتمالی که بر پایه آن ضرورت دارد هرچه سریعتر نسبت به گردآوری انبوه بالن‌ها اقدام شود، نه اینکه سکوت اتخاذ نمایند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی کاشان گفت: 14 نفر از عوامل درگیری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان دستگیر شدند و از آنها 9 قبضه سلاح سرد از متهمان کشف و ضبط شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی کاشان از درگیری در یک عروسی خبر داد و گفت: 14 نفر از عوامل درگیری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان دستگیر شدند. او ادامه داد: از آنها 9 قبضه سلاح سرد از متهمان کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامی کاشان از درگیری در یک عروسی خبر داد و گفت: 14 نفر از عوامل درگیری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان دستگیر شدند. او ادامه داد: از آنها 9 قبضه سلاح سرد از متهمان کشف و ضبط شد. به گزارش عرشه...