چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

آلرژی‌های غذایی مشکلی شایع برای کودکان در تمام دنیا هستند. تقریباً 8 درصد از بچه‌ها دچار آلرژی‌های غذایی هستند که چیزی معادل یک سیزدهم می‌شود.

وب‌گاه فرارو

به گفته ملکی آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی، محل را تحویل عوامل انتظامی داده و در ساعت 16:14 به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سقوط مرگبار یک جوان مقنی در چاه باعث مرگ وی شد در ادامه برای اطلاع از ماجرای این سقوط مرگبار با ما همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قدرت‌الله محمدی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق غیرنظامی و مراکز درمانی، گفت: آنچه که شب گذشته در حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه رخ داد، یک جنایت شرم‌آور و فاجعه‌بار بود.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از حادثه حریق در یک واحد پلیمر در شهرستان گلپایگان، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اورژانس استان تهران تمهیدات اورژانس استان تهران برای اجتماع مردمی در محکومیت کشتار مردم فلسطین را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس مرکز اورژانس استان تهران گفت: استقرار‌های اورژانس از ساعت اولیه مراسم آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از حادثه حریق در یک واحد پلیمر در شهرستان گلپایگان خبر داده و گفت: تا این لحظه آتش اطفا نشده و تیم‌های امدادی در حال تلاش برای کنترل آتش هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منصور شیشه‌فروش پیرامون حادثه حریق یک واحد پلیمر در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: ساعات 10 صبح امروز گزارش شد که انبارهای یک واحد پلیمر تولید اتصالات پولیکا واقع در شهرک صنعتی گلپایگان حریق شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اورژانس اجتماعی در مرکز اورژانس اجتماعی، پیشگیری از آسیبها و بازتوانی اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از 500 کودک امسال از چرخه کار کودک خارج شدند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عاطفه عابدینی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فوق تخصص ریه و رئیس اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری در مصاحبه با برنامه «روزنه» رادیو گفتگو درباره افزایش مراجعه به مراکز درمانی با علائم کرونا و آنفولانزا اظهار کرد: ما معمولاً اوایل پاییز و اواخر شهریور ماه شاهد افزایش شیوع بیماران عفونت تنفسی هستیم و الان هم مراجعه سرپایی و بستری به این...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: ما معمولاً اوایل پاییز و اواخر شهریور ماه شاهد افزایش شیوع بیماران عفونت تنفسی هستیم و الان هم مراجعه سرپایی و بستری به این علت افزایش پیدا کرده است.