چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حادثه برخورد دو خودرو پراید و سمند در محور کهنوج جان هفت نفر را گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

بالن های قرمز شهرداری حادثه آفرید و موجب سوختن 6 بچه شد در ادامه برای اطلاع از جزئیات حادثه با بالن های قرمز شهرداری با ما همراه باشید.

وب‌گاه فرارو

ترکیدن یکی از بالن‌های قرمز رنگ که هر کدام نماد «یک کارگاه عمرانی» در شهر هستند در محله چیتگر تهران باعث سوختگی شش نوجوان شده است. احتمالا استفاده از گاز‌های اشتعال‌زا علت بروز چنین حادثه بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکیدن یکی از بالن‌های قرمز رنگ که هر کدام نماد «یک کارگاه عمرانی» در شهر هستند در محله چیتگر تهران باعث سوختگی شش نوجوان شده است. احتمالا استفاده از گازهای اشتعال‌زا علت بروز چنین حادثه بوده است. ترکیدن یکی از بالن‌های قرمز رنگ که هر کدام نماد «یک کارگاه عمرانی» در شهر هستند در محله چیتگر تهران باعث سوختگی شش نوجوان شده است. احتمالا استفاده از گازهای اشتعال‌زا علت بروز چنین حادثه بوده...

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین نوشت: ترکیدن یکی از بالن‌های قرمز رنگ که هر کدام نماد «یک کارگاه عمرانی» در شهر هستند در محله چیتگر تهران باعث سوختگی شش نوجوان شده است. احتمالا استفاده از گازهای اشتعال‌زا علت بروز چنین حادثه بوده است.

خبرگزاری تسنیم

ستاره آرژانتینی سابق تیم‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس در پی حادثه‌ای که در منزلش برای او رخ داد، توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور سلفچگان به دلیجان 26 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان شمیران نو خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوانی که در جریان اختلاف خانوادگی، مادرزنش را به قتل رسانده و همسر، پدر و خواهرزنش را مجروح کرده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص، حبس و دیه محکوم شد. مرد جوانی که در جریان اختلاف خانوادگی، مادرزنش را به قتل رسانده و همسر، پدر و خواهرزنش را مجروح کرده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص، حبس و دیه محکوم شد. شامگاه بیست و یکمین روز تیر سال گذشته صدای فریادهای دو...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: آمادگی و هماهنگی واحد‌های عملیاتی از موارد مهمی است که باید همواره در مانور‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: شامگاه بیست و یکمین روز تیر سال گذشته صدای فریادهای دو زن جوان اهالی محل را به کوچه کشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: اگر با فردی که دچار خون ریزی ناشی از بریدگی شده روبه‌رو شدید، اولین توصیه این است که آرامش خود را حفظ کرده تا بتوانید به مصدوم کمک کنید.

وب‌گاه فرارو

پیامک‌های مشکوکی را که در تلفنش بود به مادرزنم نشان دادم و گفتم دخترتان به من خیانت کرده که مادرزنم شروع به فحاشی و جیغ و داد کرد و من هم در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با چاقو چند ضربه به او زدم.

وب‌گاه مشرق نیوز

آلرژی‌های غذایی مشکلی شایع برای کودکان در تمام دنیا هستند. تقریباً 8 درصد از بچه‌ها دچار آلرژی‌های غذایی هستند که چیزی معادل یک سیزدهم می‌شود.

وب‌گاه فرارو

به گفته ملکی آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی، محل را تحویل عوامل انتظامی داده و در ساعت 16:14 به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.