چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: براساس داده‌های مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، هفت زمین لرزه و پس لرزه در روز جاری در هرمزگان رخ داده بود که دقایقی قبل نیز زمین لرزه دیگری به بزرگی پنج و سه دهم و 2 و هشت ریشتر فین در این استان را لرزاند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 25 مهر) مجلس شورای اسلامی، بندالحاقی (1) ماده 69 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که کلیه شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو و موتورسیکلت حسب مورد به ازای فروش هر دستگاه خودرو، ماشین آلات سنگین و سبک و موتورسیکلت، یک درصد (%1) از قیمت فروش خود...

وب‌گاه مشرق نیوز

کلیه شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو و موتورسیکلت مکلف شدند تا یک درصد از قیمت فروش خودرو، ماشین‌آلات و موتورسیکلت را جهت خرید و تحویل آمبولانس در اختیار هلال احمر قرار دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار هرمزگان گفت: ستاد بحران استان به حالت آماده باش کامل درآمد و تیم‌های ارزیاب و امدادی به مناطق کانونی زلزله در فین و فارغان اعزام شدند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان کلیه شرکت های تولیدکننده و واردکننده خودرو و موتورسیکلت را مکلف کردند به ازای فروش هر دستگاه خودرو، ماشین آلات سنگین و سبک و موتورسیکلت، یک درصد از قیمت فروش خود را جهت خرید و تحویل آمبولانس و موتورلانس به هلال احمر و اورژانس اختصاص دهند.

وب‌گاه فرارو

‌رئیس اورژانس استان البرز گفت: در این حادثه کپسول پرتاب‌شده به پای یک فرد اصابت کرده است که فرد مصدوم پای خود را از ناحیه زانو به پایین از دست داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس اورژانس استان البرز با بیان اینکه پای پسر 16ساله پس از انفجار محمدشهر در میدان تره‌بار قطع شد، گفت: مصدومان حادثه انفجار در مرکز غیرمجاز عرضه سیلندر گاز کرج به سه نفر افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری میزان

شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو و موتورسیکلت مکلف شدند به ازای فروش هر دستگاه خودرو، ماشین آلات سنگین و سبک و موتورسیکلت، یک درصد از قیمت فروش خود را جهت خرید و تحویل آمبولانس و موتورلانس به جمعیت هلال احمر و ناوگان اورژانس زمینی سازمان اورژانس کشور اختصاص دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه گسترش

‌رئیس اورژانس استان البرز اعلام کرد: مصدومان حادثه انفجار در مرکز غیرمجاز عرضه سیلندر گاز کرج به سه نفر افزایش پیدا کرده است که دو نفر از آنان در محل حادثه مصدوم شده و نفر سوم به فاصله 500 متر از محل حادثه مصدوم شده است. رئیس اورژانس استان البرز اعلام کرد: مصدومان حادثه انفجار در مرکز غیرمجاز عرضه سیلندر گاز کرج به سه نفر افزایش پیدا کرده است که دو نفر از آنان در محل حادثه مصدوم شده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ا‌قتصادنیوز: رئیس اورژانس استان البرز گفت: در حادثه انفجار در مرکز غیرمجاز عرضه سیلندر گاز کرج سه نفر مصدوم شدند و پای یک نفر از آنها از ناحیه زانو به پایین قطع شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون مرحله تکمیل ظرفیت چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق‌تخصصی در بیمارستان‌های «قلب و عروق شهید رجایی» (هتل قلب) و «امام خمینی» امروز سه‌شنبه 25 مهر ماه برگزار می‌شود. فرایند برگزاری آزمون با رقابت داوطلبان رشته‌های «نفرولوژی» و «مراقبت‌های ویژه کودکان» ساعت 7:30 صبح آغاز می‌شود و ساعت 13 با برگزاری آزمون رشته «بیماری‌های ریه» به پایان می‌رسد. آزمون...

وب‌گاه گسترش

توجه به حفاظت از محیط زیست، سفرهای سبز، توسعه وسایل نقلیه با انرژی کارآمد و انرژی جدید به یک اجماع جهانی تبدیل شده است. این اجلاس که از 15 تا 20 اکتبر 2023 در حال برگزاری است با موضوع حفاظت از محیط زیست برگزار شده است. چری برای رفاه عمومی در جریان نمایشگاه خودرو شانگهای که در فروردین ماه سال جاری برگزار شده بود، شرکت چری از دو طرح با نام های «8023» و صندوق رفاه عمومی سبز رونمایی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش سوزی در مرکز تجاری فدک مال اصفهان ساعتی پیش بدون تلفات جانی مهار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، حریق در مرکز تجاری فدک مال اصفهان ساعتی پیش بدون تلفات جانی اطفاء شد.