جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردسته های مجروح اوباش که یکی ازآن ها هدف 6 گلوله قرار گرفته در بیمارستان های مختلف بستری شدند اما درگیری نوچه ها به مقابل بیمارستان کشید. سردسته های مجروح اوباش که یکی ازآن ها هدف 6 گلوله قرار گرفته در بیمارستان های مختلف بستری شدند اما درگیری نوچه ها به مقابل بیمارستان کشید. به گزارش عرشه آنلاین، پلیس با دستگیری 7 تن از عاملان اصلی دو گروه از اوباش که به خاطر تصاحب زمین های بدون صاحب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی دادستان تهران اظهار داشت: دادستانی تهران در اجرای دستورات رئیس قوه قضائیه در حوزه حفظ حقوق عامه و در راستای پیشگیری از حوادث ناگوار ناشی از فرسودگی ساختمان‌ها در سطح پایتخت و همچنین استان تهران، اقدامات متعددی در جهت رفع مخاطرات و ایمنی سازی مناطق، اماکن و ساختمان‌های پرخطر به ویژه مراکز عمومی، اداری و بیمارستانی انجام داده است. دادستان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

دادستان تهران گفت: تاکنون تعداد 2 هزار 958 ساختمان در حوزه حریق ایمن سازی شده و تأییدیه سازمان آتش‌نشانی را دریافت کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

دادستان تهران گفت: «با پیگیری دادستانی تهران 58 ساختمان بحرانی در پایتخت مقاوم‌سازی شده و 2 هزار و 958 ساختمان پس از ایمنی‌سازی در حوزه حریق، تأییدیه سازمان آتش‌نشانی را دریافت کرده‌اند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

اوایل فروردین امسال، رهگذران در نزدیکی یکی از بیمارستان‌های تهران، با مردی زخمی مواجه شدند که به سختی نفس می‌کشید. بلافاصله موضوع به اورژانس بیمارستان اعلام شد و مرد زخمی تحت درمان قرار گرفت. اما باتوجه بشدت جراحت و خونریزی تسلیم مرگ شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در طبقه سوم ساختمان شهرداری هشتگرد آتش سوزی رخ داد.

وب‌گاه فرارو

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک منزل دو طبقه قدیمی رخ داده و در قسمت حیاط آن چاهی خشک به عمق حدود 30 متر حفر شده است. ظاهرا مالکان این منزل قصد تخریب و نوسازی این خانه را داشته و چاه مذکور را نیز برای آزمایش خاک حفر کرده بودند. اما همچنان افرادی در این خانه ساکن بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام مرکز فوریت های 110پلیس، بعد از ظهر امروز، سه شنبه جوانی به علت انگیزه‌های شخصی با ورود به مطب دندانپزشکی در شهر هریس، اقدام به تیراندازی به سمت دندانپزشک و همسرش و دو نفر از مراجعه کنندگان کرده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ زنی 60 ساله درپی سقوط به عمق 30 متری چاهی در جنوب تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا بر اعلام فرماندار تربت حیدریه یک فروند هواپیمای آموزشی در جلگه رخ فرود اضطراری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه زنی 60 ساله به عمق 30 متری این چاه سقوط کرده بود، گفت: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل و استقرار کارگاه نجات، به عمق چاه رفته و این زن را از داخل چاه خارج کردند. متاسفانه با تحویل این فرد به عوامل اورژانس مشخص شد که او جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صاعقه امروز ظهر در منطقه قره پشتلو زنجان سبب شد یک نفر فوت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مادر افغانستانی جلوی چشمان فرزندانش توسط همسر شکاک خود به قتل رسید.