جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان اورژانس استان تهران، از اعزام چند دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه آتش سوزی در جنوب غرب تهران خبر داد. توکلی از مصدومیت 50 نفر در این حادثه خبر داد رییس سازمان اورژانس استان تهران، از اعزام چند دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه آتش سوزی در جنوب غرب تهران خبر داد. توکلی از مصدومیت 50 نفر در این حادثه خبر داد و گفت: 32 نفر از مصدومان به مراکز درمانی...

وب‌گاه تابناک

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از مصدومیت 50 تن درپی وقوع آتش‌سوزی در یک کارخانه لاستیک‌سازی در حاشیه تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

پدر خانواده‌ای که فرزندش زنگ درب خانه همسایه را به صدا در آورده و مزاحمت ایجاد کرده بود، به‌خاطر همین موضوع و در جریان یک درگیری به قتل رسید.

وب‌گاه عصر ایران

اسماعلی توکلی، رییس اورژانس استان تهران درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه آتش‌سوزی در جاده شهریار در یک کارخانه لاستیک‌سازی حدود 13:29 به اورژانس مرکز استان تهران اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی انبار لاستیک در شهریار خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان اورژانس استان تهران، از اعزام چند دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه آتش سوزی در جنوب غرب تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: کارشناس ارتباطات اورژانس 115 بم توانست با انجام مشاوره تلفنی، نوزاد را به دنیا آورده و جان مادر باردار را نجات دهد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ریزش آوار ساختمان در خیابان کاوه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از افزایش تعداد پایگاه‌های اورژانس بانوان در استان تهران به 20 پایگاه تا پایان سال خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اثر انفجار گاز در آذربایجان شرقی یک زن جوان زنده زنده در آتش سوخت و جان باخت. به گزارش عرشه آنلاین، بر اثر انفجار گاز در شهر جدید سهند یک نفر جان باخت. وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی روز دوشنبه افزود: این انفجار ساعتی پیش در یکی از مجتمع های مسکونی فاز 4 سهند روی داد که زن 35 ساله ای به دلیل شدت جراحت فوت کرد.

وب‌گاه فرارو

هفته گذشته بود که انتشار تصاویری از سوءاستفاده چند چهره ورزشی از آمبولانس برای خروج از ورزشگاه آزادی خبرساز شد و بار دیگر این پرسش را در اذهان عمومی مطرح کرد که عواقب سوءاستفاده از خودروهای امدادی چیست و چرا هرازچندگاهی خبرهایی از تردد معلمان خصوصی، سلبریتی‌ها و... با آمبولانس منتشر می‌شود؟

وب‌گاه فرارو

رفته بود یکی از پاتوق‌های حوالی میدان شوش برای مصرف موادمخدر که اوردوز کرد؛ زن 32 ساله‌ای که از سوی خانواده طرد شده بود و در خیابان زندگی می‌کرد. آن روز در همان پاتوقی که بود، آنقدر مواد کشید تا از حال رفت. دو نفر از مردانی که آنجا مشغول کشیدن مواد بودند، او را پشت موتور گذاشتند تا به یکی از مراکز درمانی منتقل کنند، اما این زن جوان به درمانگاه نرسید و در بین راه اوردوز کرد. آن‌ها وقتی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بزرگراه یادگار امام از 28 خرداد در تهران بسته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: تصادف زنجیره‌ای در جاده بروجرد به اراک 2 کشته و 6 مصدوم بر جا گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان خرم‌آباد قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

حادثه امروز صبح تصادف خودروی سواری پراید و کشنده تریلر در کیلومتر 80 محور اردکان _ چوپانان 5 کشته برجای گذاشت.