شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عصر ایران

ما نیازمند داشتن حداقل یک رسانه واقعی بزرگ حرفه ای، مستقل و بی طرف هستیم همانطور که نیازمند آتش نشانی و اورژانس واقعی هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوجوان مبتلا به اتیسم که حدود دو هفته پیش در تهران گم شده بود، در بیمارستان لقمان حکیم پیدا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خانواده نوجوان مبتلا به اتیسم که از روز 25 اردیبهشت گم شده بود، او را در بیمارستا لقمان حکیم پیدا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه مدعی شد که دو تن از مقامات دفتر حماس در کرانه باختری را ترور کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه مدعی شد که دو تن از مقامات دفتر حماس در کرانه باختری را ترور کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از طرفداران خیخون روی سکوهای ورزشگاه ال‌مولینون به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با نگرانی از تداوم روند افزایشی مسمومیت با قارچ در کشور، از مسمویت 233 تن به‌دلیل مصرف قارچ سمی در کشور در سال‌جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بخشدار خلیفان مهاباد گفت: ریزش ناگهانی دیوار در یکی از روستاهای این بخش، موجب فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: انفجار چاه فاضلاب در منطقه جوادیه شهر نهاوند باعث فوت یک زن و جراحت 2 نفر دیگر شد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از 16 هزار و 400 خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه در دو هفته گذشته خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از افراد در زمان تماس با 115 به دلیل استرس و اضطرابی که دارند، نمیتوانند اطلاعات را به صورت شفاف و کافی به مرکز «دیسچ» اورژانس بدهند. در حالی که ممکن است سرعت خدمات‌رسانی نیروهای اورژانس کاهش پیدا کند. برخی از افراد در زمان تماس با 115 به دلیل استرس و اضطرابی که دارند، نمیتوانند اطلاعات را به صورت شفاف و کافی به مرکز «دیسچ» اورژانس بدهند. در حالی که ممکن است سرعت خدمات‌رسانی نیروهای...

وب‌گاه خبر آنلاین

کار روزانه‌اش تمام شده بود و داشت به سمت خانه می‌رفت. سال‌ها بود که سر صحنه نرفته و عملیات نجات را انجام نداده بود. تااینکه آن کودک را در حیاط دید. کودکی که روی دستان مادرش تقریبا بی‌جان افتاده و حتی نفس هم نمی‌کشید. صدای فریادهای مادر و اشک‌های مردمی که دور او جمع شده بودند، او را به سمت این صحنه کشاند.

وب‌گاه عصر ایران

در حادثه قطار باری خوی لوکوموتیوران که از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود به اکیپ اورژانس تحویل و مصدوم دیگر به صورت سرپایی درمان شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به مصدوم شدن 1595 نفر در حوادث جوی امسال گفت: «13 نفر از هموطنان بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داده‌اند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد از ابتدای سال تاکنون 61 نفر در حوادث جوی رخ داده جان خود را ازدست داده‌اند که بیشترین مورد آن مربوط به سیل و پس از آن رعد و برق بوده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت 159 نفر از هموطنان بر اثر غرق‌شدگی گفت: کم‌سن‌ترین غریق یک پسربچه یک ساله بوده که در محل حادثه جان باخته است.