شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: برخورد 2 خودرو با مانع در بزرگراه شهید خزاری اصفهان 6 مصدوم و یک فوتی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس آذربایجان غربی خبر داد که دو کارگر ساختمانی حین کار در روستای شین آباد در محور میاندوآب_بوکان در اثر سقوط بالابر دچار حادثه شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پسری 19 ساله که در جریان درگیری در باغ پرندگان مرتکب قتل شده است، به جرمش اعتراف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان متولی اصلی ارائه خدمات بهداشت و درمان به زائران ایرانی در مراسم حج تمتع، ارائه خدمات به زائران را همزمان با ورود اولین کاروان‌های حجاج ایرانی به عربستان آغاز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از درگیری تعدادی افراد مسلح به سلاح سرد در بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان را نشان می‌دهد که با چاقو با هم درگیر شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: درگیری بیرون از بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان به داخل اورژانس کشیده شده و حمله‌ای درکار نبوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از نجات جان زن جوانی خبر داد که خانه را ترک و در خیابان و داخل خودرو اقدام به خودکشی کرده بود. هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس خدمات ایمنی و آتش نشانی خمین گفت: تصادف پراید و مزدا وانت در محور خمین به الیگودرز، چهار فوتی و چهار مصدوم بدحال برجا گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از درگیری تعدادی افراد مسلح به سلاح سرد در بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان را نشان می‌دهد که با چاقو با هم درگیر شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

بیمارستان تخصصی ایران با کلینیک‌های قلب، داخلی، طب اورژانس، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان، سونوگرافی، عفونی، داخلی و رادیولوژی به منظور خدمت‌رسانی به زائران ایرانی در مکه راه‌اندازی شد.

وب‌گاه گسترش

امیدواریم که گذر هیچ کس به بیمارستان و اورژانس نیفتاده باشد؛ اما در بعضی از مراکز درمانی بی نظمی و نبود امکانات به صورت فاجعه باری ادامه دارد و کسی به فکر حل مشکلات این مراکز نبوده است! در این گزارش به بررسی مشکلات موجود در اورژانس ها می پردازیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند اراذل و اوباش در اقدامی وحشتناک به یمارستان خاتم الانبیا زاهدان حمله کردند. چند اراذل و اوباش در اقدامی وحشتناک به یمارستان خاتم الانبیا زاهدان حمله کردند. به گزارش عرشه آنلاین، ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از درگیری تعدادی افراد مسلح به سلاح سرد در بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان را نشان می‌دهد که با چاقو با هم درگیر شده و دستکم یک نفر مجروح شده است

وب‌گاه الف

معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران با بیان اینکه 750 مزاحمت تلفنی روزانه برای ما ثبت می‌شود، گفت: متاسفانه دسترسی به مختصات دقیق تماس گیرنده مزاحم نداریم.

وب‌گاه فرارو

مروتی، مدیر کمپین معلولان، می‌گوید: «اگر پلیس، بهزیستی، بیمارستان‌ها و... برای این مفقودی‌ها سامانه‌ای طراحی کنند که بتوان از همان سامانه استعلام مفقودی‌ها را گرفت، خیلی از مشکلات حل می‌شود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی بیانیه اخیر انجمن پزشکان عمومی ایران دائر بر ادعای محدودسازی فعالیت پزشکان عمومی، معاونت آموزشی وزارت بهداشت ضمن تکذیب این ادعا، تصمیمات متخذه در کمیسیون صلاحیت حرفه‌ای را بر اساس قانون اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه‌ای ادعای محدودسازی فعالیت پزشکان عمومی را تکذیب کرد.