شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی»: امدادگران هلال احمر از زمان آغاز آیین تشییع و بدرقه پیکر رییس‌جمهور شهید در مشهد مقدس تاکنون به هزار و 84 نفر خدمات امدادی سرپایی و انتقالی ارائه کردند

وب‌گاه فرارو

در محل بازسازی نیوکمپ، یک نزاع گروهی اتفاق افتاد!

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هلال احمر خراسان رضوی: امدادگران هلال احمر از زمان آغاز آیین تشییع پیکر آیت الله رییسی تاکنون به 80 نفر خدمات امدادی سرپایی ارایه کردند.

وب‌گاه فرارو

شهردار مشهد اعلام کرد که طبق برآوردها تا کنون دست‌کم سه میلیون نفر در آیین تشییع شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شرکت دارند و حرکت خودرو حامل پیکر شهید جمهور و همراهان به‌کندی انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار مشهد اعلام کرد که تا کنون دست‌کم سه میلیون نفر در آیین تشییع شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی شرکت دارند و حرکت خودرو حامل پیکر شهید جمهور و همراهان به کندی انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور از آمادگی مراکز درمانی و اورژانس برای پوشش مراسم تشییع شهید رئیسی در مشهد خبر داد و گفت: 14 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 60 آمبولانس و 17 موتورلانس در این مراسم مستقر هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجیدرضا لطیفی از اتخاذ تمهیدات گسترده جمعیت برای پوشش مراسم وداع با رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی خبر داد. وی افزود: هفت تیم درمانی هلال‌احمر استان از ساعات اولیه امروز تا پایان مراسم در مسیر تشییع پیکر مستقر هستند. معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، گفت: با توجه به حضور جمعیت بالا در مراسم و در راستای خدمت‌رسانی بهتر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

حوادث رکنا: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مازندران از تصادف زنجیره‌ای 5 خودرو در محور سواد کوه به تهران و مصدوم شدن 5 نفر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که فعالیت بیمارستان «کمال عدوان» در شهر شمالی بیت لاهیا به طور کامل متوقف شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس سازمان جهانی بهداشت، فعالیت بیمارستان «کمال عدوان» در شهر شمالی بیت لاهیا به طور کامل متوقف شده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصدنیوز: انفجار مین در روستای "زردکه" شهرستان سردشت موجب قطع عضو یک نفر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود اینکه اسرائیل از عبور تلفات خود در رفح به بیش از 100 نفر خبر داد، ارتش این رژیم دستور اعزام 10 تیپ جدید به رفح را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که اسرائیل از عبور تلفات خود در رفح به بیش از یک صد نفر خبر داد، ارتش این رژیم دستور اعزام 10 تیپ جدید به رفح را صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از غرق شدن یک فرد 45 ساله در استخر کشاورزی در خانمیرزا خبر داد. رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از غرق شدن یک فرد 45 ساله در استخر کشاورزی در خانمیرزا خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، محمود شمسی‌پور روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: روز 2 خرداد یک مرد 45 ساله در استخر کشاورزی شهرستان در خانمیرزا به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صبح امروز چهارشنبه حوالی ساعت 9:30 بدنبال تصادف اتوبوس مسافربری با خودروی شاسی‌بلند در محور میاندوآب مهاباد حوالی پاسگاه برده رشان 3 نفر فوت و 9 نفر مصدوم شدند.