شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اورژانس آذربایجان غربی از 3 کشته و 9 مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری با خودروی سواری در محور میاندوآب - مهاباد خبر داد و گفت: صبح امروز چهارشنبه بدنبال تصادف اتوبوس مسافربری با خودروی شاسی بلند حوالی پاسگاه برده رشانهر 3 سرنشین خودروی سواری شامل 2 آقا و یک خانم در صحنه جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه ما می‌دانیم که در هواپیما‌ها دستگاهی وجود دارد به نام جعبه سیاه که تمام اطلاعات پرواز و تمام مکالمات میان کابینه هواپیما در آن ضبط می‌شود. همه ما می‌دانیم که در هواپیما‌ها دستگاهی وجود دارد به نام جعبه سیاه که تمام اطلاعات پرواز و تمام مکالمات میان کابینه هواپیما در آن ضبط می‌شود. باز کردن این جعبه ممنوع است مگر در مواقعی که مشکلی برای پرواز به وجود آمده باشد، آن هم فقط به دست متخصصان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسؤولان حوزه حج و زیارت با حضور در مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در مدینه منوره بر لزوم خدمت‌رسانی مطلوب به زائران ایرانی تا آخرین لحظه حضور در این شهر تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمداسماعیل توکلی؛ رئیس اورژانس استان تهران با بیان اینکه ناوگان اورژانس استان تهران از ساعات اولیه صبح چهارشنبه دوم خرداد 1403 تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت در مسیر تشییع پیکر پاک شهدا، مستقر هستند، گفت: جمعیت زیادی از سوگواران در این مراسم حضور دارند بنابراین جهت افزایش خدمت‌رسانی استقرار آمبولانس‌های هلال احمر، سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران...

خبرگزاری تسنیم

رئیس اورژانس استان تهران از استقرار 232 دستگاه انواع وسیله امدادی شامل 143 دستگاه آمبولانس، 14 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 75 دستگاه موتورلانس در مسیر تشییع شهدای خدمت خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی از تصادف اتوبوس با یک دستگاه سوزوکی ویتارا در محور میاندوآب به مهاباد و برجا ماندن 8 مصدوم و 3 جان‌باخته خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصادف اتوبوس با سوزوکی ویتارا 8 مصدوم و 3 فوتی بر جای گذاشت.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از جان باختن سه نفر و مصدوم شدن یک نفر بر اثر حادثه تصادف رانندگی در جاده فولادشهر - نجف‌آباد در شامگاه سه‌شنبه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال گذشته 10 هزار نفر از جامعه پزشکی کشور مهاجرت کردند و خیلی از استان‌ها با کمبود شدید پزشک به خصوص کمبود جراح مواجه‌اند و این مشکل می‌تواند در سال‌های آینده کشور را به دردسر بزرگی بیندازد. سال گذشته 10 هزار نفر از جامعه پزشکی کشور مهاجرت کردند و خیلی از استان‌ها با کمبود شدید پزشک به خصوص کمبود جراح مواجه‌اند و این مشکل می‌تواند در سال‌های آینده کشور را به دردسر بزرگی بیندازد. به...

وب‌گاه فرارو

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: «تصادف اتوبوس با تریلی در مسیر حمیل به سمت ایلام، یک فوتی و 11 مصدوم برجا گذاشت.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش حاضر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز به صورت گسترده مناطق مختلف نوار غزه را زیر آتش گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیش از 40 هیأت عالیرتبه خارجی در مراسم روز چهارشنبه برای بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران در تهران شرکت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مسیر‌های پیشنهادی جایگزین برای دسترسی به فرودگاه مهرآباد را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سه‌شنبه شب در هوایی ابری، مراسم وداع با پیکر رئیس جمهوری که همواره خود را طلبه‌ای خادم و خادم جمهور معرفی می‌کرد، با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مصلی تهران برگزار شد.