شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از رشد 5 برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی خبر داد و گفت: 233 نفر بر اثر مصرف قارچ‌های خودرو و سمی دچار مسمومیت شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک دستگاه خودرو سواری دنا در جاده دامغان به فولادمحله واژگون شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل فراهانی معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران با بیان اینکه 4248 مزاحمت تلفنی در سازمان اورژانس استان تهران ثبت شده است، گفت: متاسفانه یکی از معضلات اساسی اورژانس پیش بیمارستانی مزاحمت تلفنی با سامانه 115 است. وی با اعلام اینکه ایجاد مزاحمت برای دستگاه‌های خدمت‌رسان و حساسی همچون اورژانس تهران تبعات متعددی در بر دارد، افزود: این مزاحمت‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: زائران ایرانی در صورت احساس ابتلا به بیماری در مکه و مدینه می‌توانند به مراکز درمانی ایران مراجعه و در صورت نیاز به خدمات بیشتر به همراه پزشکان عرب زبان به مراکز درمانی سعودی اعزام شوند. طاهر درودی درباره مراکز درمانی هلال احمر ایران در مدینه منوره اظهار داشت: سه درمانگاه جمعیت هلال احمر در مدینه برای...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از رشد 5 برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی خبر داد و گفت: 233 نفر بر اثر مصرف قارچ‌های خودرو و سمی دچار مسمومیت شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری دنا در جاده دامغان به فولادمحله و بر جا ماندن 4 مصدوم خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصادف پراید با کامیون در روستای کلمنجان شرق اصفهان یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از ارائه خدمات هوانوردی به پرواز تبریز - تهران که در فرودگاه اردبیل به صورت اضطراری فرودگاه آمد، خبر داد و برخی شایعات مبنی بر عدم ارائه خدمات به مسافران این پرواز را بی‌اساس خواند.

خبرگزاری تسنیم

مرد میانسالی که به‌خاطر توقف خودرو با یک راننده به صورت مرگباری درگیر شده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اورژانس استان تهران از انجام 22 هزار و 637 ماموریت از سوی اورژانس تهران در هفته گذشته خبر داد.

وب‌گاه فرارو

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: آمار خشونت خانگی در زنان نگران کننده نیست یعنی اصلاً قابل قیاس با کشور‌های دیگر نیست و آمار دقیق را باید از بهزیستی دریافت کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: آمار خشونت خانگی در زنان نگران کننده نیست یعنی اصلاً قابل قیاس با کشورهای دیگر نیست و آمار دقیق را باید از بهزیستی دریافت کنید.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به برقراری 67 هزار و 392 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران گفت: «متأسفانه 4248 مورد از تماس‌ها مزاحمت تلفنی برای این مرکز بوده است که معادل حدود 6 درصد تماس‌ها می‌شود.»

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به برقراری 67 هزار و 392 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران گفت: متأسفانه 4248 مورد از تماس‌ها مزاحمت تلفنی برای این مرکز بوده است که معادل حدود 6 درصد تماس‌ها می‌شود.

وب‌گاه فرارو

یک تبهکار زن معروف به کماندو که از محکومان مواد مخدر بود و در مرخصی از زندان به سر می‌برد، با یک عملیات پیچیده پلیسی هنگام ارتکاب جرم دستگیر شد.

وب‌گاه الف

بدنبال فرود اضطراری هواپیمای مسافربری تهران - تبریز در فرودگاه اردبیل، 4 نفر دچار تهوع و سردرد و گوش درد شدند که توسط کارکنان اورژانس 115 بصورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.