شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: امروز بر اثر برخورد صاعقه، پسر نوجوان 10 ساله زنجانی، جان خود را از دست داد. رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: امروز بر اثر برخورد صاعقه، پسر نوجوان 10 ساله زنجانی، جان خود را از دست داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ داریوش تقی‌لو اظهارکرد: عصر امروز در اثر برخورد رعد و برق در ارتفاعات روستای قره کوکل (جاده...

وب‌گاه ورزش سه

یک مربی فوتبال در فرانسه بر اثر اصابت صاعقه جان خود را از دست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشکلات معیشتی دیگر تنها مربوط به قشر محروم جامعه نیست. از پزشک و پرستار بگیر تا مهندس و معلم همه و همه با مشکلات معیشتی مواجه شدند و در این بین، جامعه خلبانی هم نتوانست از این قاعده مستثنی بماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده انتظامی شیراز گفت: خانم جوانی که روی پل «پیرنیا» قصد خودکشی داشت با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد.

وب‌گاه فرارو

«در پی اعلام مرکزفوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اقدام به خودکشی دختری جوان روی پل "پیرنیا" شیراز، بلافاصله مأموران کلانتری 14 مدرس به محل اعزام شدند. ماموران مشاهده کردند خانمی 19ساله قصد دارد خود را از روی پل به پایین پرتاب کند که بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اطلاع به سازمان‌های امدادی، مدیریت صحنه را بر عهده گرفتند.»

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت گفت: راه و مکتب شهید آیت الله رئیسی در نهضت تکمیل پروژه های نیمه تمام تداوم خواهد یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: 6 مرد جوانی که در ورودی پارک پرندگان دست به جنایت زده بودند، دستگیر شدند رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: 6 مرد جوانی که در ورودی پارک پرندگان دست به جنایت زده بودند، دستگیر شدند سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: سه‌شنبه بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان الغدیر از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مرگ مرد جوانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شیراز گفت: خانم جوانی که روی پل «پیرنیا» قصد خودکشی داشت با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد. هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر برخورد 2 دستگاه خودرو با یکدیگر در زنجان، 2 نفر مصدوم شده و 2 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شیراز گفت: خانم جوانی که روی پل "پیرنیا " قصد خودکشی داشت با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز غزه اعلام کرد ممکن است به دلیل کمبود سوخت فعالیت این بیمارستان متوقف شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد که احتمالا دیوان بین‌المللی دادگستری دستور توقف جنگ غزه را صادر کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حملات هوایی اخیر اسرائیل به غزه، 10 نفر به شهادت رسیدند.

وب‌گاه عصر ایران

با اقدام به موقع و تلاش کارشناسان فوریت‌های پزشکی، یک مادر باردار در شهرستان شادگان خوزستان، در خانه خود صاحب فرزند دختر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان جزئیات حادثه برخورد یک دستگاه خودرو کوییک با یک دستگاه سواری پراید را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس شهرک‌های اسرائیلی داخل نوار غزه را هدف حملات موشکی خود قرار داد.