شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به مصدوم شدن 1595 نفر در حوادث جوی امسال، گفت: 13 نفر از هموطنان بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: «کودک 16 ماهه با مشکل قطع عضو به‌صورت هوایی از مهاباد به ارومیه انتقال یافت.»

وب‌گاه عصر ایران

رییس فوریت‌های پزشکی مهاباد: بلافاصله هماهنگی‌های لازم برای پرواز بالگرد انجام و کودک در مدت کمتر از یک ساعت برای اقدامات تخصصی از مهاباد به ارومیه و توسط اورژانس زمینی به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

وب‌گاه عصر ایران

جعفری، مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی درباره جزییات خارج شدن چند واگن از یک قطار باری در شهرستان خوی توضیح داد. مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: امروز حدود ساعت 9 صبح قطار باری که از سمت ترکیه به تبریز در حال حرکت بود، در 10 کیلومتری مرز رازی خوی به دلیل ریزش کوه در هنگام خروج از تونل با سنگ برخورد کرد و متاسفانه 9 واگن از مسیر خارج شد. در این حادثه فقط لوکوموتیوران آسیب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: 9 واگن در حادثه قطار باری خوی از ریل خارج شده و تا عصر امروز، مسیر بازگشایی و قطار حادثه دیده به ریل باز می‌گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی از دستگیری فردی که مردی را در مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، پیش از فرار از کشور خبر داد. رئیس پلیس آگاهی از دستگیری فردی که مردی را در مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، پیش از فرار از کشور خبر داد. رئیس پلیس آگاهی از دستگیری فردی که مردی را در مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، پیش از فرار از کشور خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی در...

وب‌گاه فرارو

بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول در جریان درگیری با دو نفر در یکی از خیابان‌های محله تهرانسر به‌شدت مجروح شده و پس از انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران: بر اساس آمار‌های معاونت عملیات اورژانس تهران به صورت میانگین روزانه 750 تماس مزاحم به اورژانس تهران داریم که در مجموع 11 هزار تماس روزانه عدد قابل توجهی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول در جریان درگیری با دو نفر در یکی از خیابان‌های محله تهرانسر به شدت مجروح شده و پس از انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که در حوادث جوی رخ داده از ابتدای سال تاکنون 61 نفر جان خود را ازدست داده‌اند که بیشترین مورد آن مربوط به سیل و پس از آن رعد و برق بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی از دستگیری فردی که مردی را در مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، پیش از فرار از کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران با بیان این که روزانه 750 تماس مزاحم برای سازمان اورژانس استان تهران ثبت می‌شود، گفت: برخی از تماس‌گیرندگانی که مزاحم می‌شوند کودکان هستند و برخی با آدرس غلط و ناسزا و... خط را اشغال می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان اورژانس کشور با اعلام مرگ 159 نفر به دلیل غرق شدگی در کشور نسبت به افزایش آمار موارد غرق‌شدگی هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با نگرانی از تداوم روند افزایشی مسمومیت با قارچ در کشور، از مسمویت 233 تن به‌دلیل مصرف قارچ سمی در کشور در سال‌جاری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان اورژانس کشور نسبت به حوادث غرق‌شدگی هشدار داد.