یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اوسمار دوباره باید به اراک برود؛/ قرعه ترسناک پرسپولیس در جام حذفی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اوسمار دوباره باید به اراک برود؛/ قرعه ترسناک پرسپولیس در جام حذفی!

سرخ پوشان قرعه سختی در جام حذفی در زمین آلومینیوم اراک دارند.

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران دقایقی قبل در محل سازمان لیگ برگزار شد که طبق آن، تیم پرسپولیس در رقابتی سختی در اراک باید به مصاف شاگردان سید مجتبی حسینی برود.

پرسپولیس که در هفته شانزدهم لیگ برتر و آخرین سفرش به اراک با خاطره تلخ و شکست یک بر صفر همراه شد، دوباره باید به این شهر سفر کند و مقابل شاگردان حسینی قرار بگیرد.

با توجه به اینکه تیم آلومینیوم در مرحله قبلی جام حذفی مهمان نساجی مازندران بود و به پیروزی یک بر صفر رسید، در دور یک‌هشتم نهایی در اراک میزبان پرسپولیس خواهد بود که از سد نفت و گاز گچساران عبور کرد.

پرسپولیس طی چهار سال اخیر در چهار سفر به اراک فقط یک پیروزی در سال گذشته به دست آورد، اما در سه جدال دیگر در استادیوم خانگی آلومینیوم، سه شکست داشته و همین مسئله نشان می‌دهد که سرخ پوشان شرایط خوبی در زمین ایرالکو نداشتند و قرعه سختی در جام حذفی برای رسیدن به جمع هشت تیم نهایی دارند.

همچنین پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در فصل 01-1400 نیز در ورزشگاه آزادی مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت که در آن بازی هم با نتیجه 3 بر 2 برابر ایرالکو شکست خورد و حالا دوباره به همین قرعه سخت برخورد کرده است.

اوسمار دوباره باید به اراک برود؛/ قرعه ترسناک پرسپولیس در جام حذفی! 2