یک‌شنبه 1 مهر 1403

اوسیمن به پی‌اس‌جی و لیگ یک علاقه ندارد / جانشین امباپه سوخت: ستاره ناپولی به انگلیس می‌رود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اوسیمن به پی‌اس‌جی و لیگ یک علاقه ندارد / جانشین امباپه سوخت: ستاره ناپولی به انگلیس می‌رود!

برنامه پاری سن ژرمن برای پر کردن جای خالی کیلیان امباپه با مانعی جدی مواجه شده است: ویکتور اوسیمن علاقه‌ای به پیوستن به پی‌اس‌جی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن با وضعیتی بغرنج مواجه شده که از زمان مالکیت قطری‌های در این باشگاه بی‌سابقه بوده است.

کیلیان امباپه روز پنج‌شنبه به مدیران باشگاه و ناصر الخلیفی اطلاع داد که با شروع تابستان قطعا جدا خواهد شد. درحالیکه جدایی امباپه قطعی و پیوستن او به رئال مادرید هم تقریبا قطعی شده است پی‌اس‌جی از همین حالا برنامه‌ای برای پر کردن جای خالی او تدارک دیده است.

رسانه‌های فرانسوی در این یکی دو روزه مدعی شدند که مهم‌ترین گزینه الخلیفی کسی نیست جز ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی. بند فسخ او تنها 130 میلیون دلار است و پاری سن ژرمن برای پرداخت این مبلغ و فعال کردن آن مشکلی نخواهد داشت.

ولی روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در ایتالیا امروز مدعی شد پاریسی‌ها برای جذب اوسیمن با مانعی بزرگ مواجهند. این مهاجم نیجریه‌ای به دنبال جدایی از ناپولی در تابستان آینده است اما او علاقه‌ای به پی‌اس‌جی و بازی در لیگ یک ندارد و به شدت مشتاق بازی کردن در لیگ برتر است.

با توجه به اینکه باشگاه‌هایی مثل چلسی، آرسنال و منچستریونایتد در تابستان آینده به دنبال جذب مهاجم خواهند بود اوسیمن برای حضور در لیگ برتر بدون خواهان نخواهد بود. حتی گاتزتا مدعی شده که اوسیمن از بین این سه تیم به چلسی علاقه دارد و اگر پیشنهادی از لندن برسد در پذیرش آن و بازی در استمفوردبریج نه نخواهد گفت.

اوسیمن به پی‌اس‌جی و لیگ یک علاقه ندارد / جانشین امباپه سوخت: ستاره ناپولی به انگلیس می‌رود! 2
اوسیمن به پی‌اس‌جی و لیگ یک علاقه ندارد / جانشین امباپه سوخت: ستاره ناپولی به انگلیس می‌رود! 3