جمعه 10 فروردین 1403

اولین بازی ناواس در انگلیس با سیوهای درخشان (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین بازی ناواس در انگلیس با سیوهای درخشان (عکس)

کیلور ناواس که در نقل و انتقالات ژانویه به ناتینگهام فارست پیوست امشب اولین بازی خود با پیراهن این تیم را مقابل لیدز انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس مدتها بود از شرایط خود در پاری سن ژرمن ابراز نارضایتی می‌کرد و از بازی نکردن شاکی بود. به همین علت بود که او در نهایت موفق شد رضایت مدیران این باشگاه را جلب کرده و در ژانویه امسال راهی ناتینگهام فارست شود.

این سنگربان کاستاریکایی در تیم جدیدش به آرزوی خود رسید و امروز در اولین بازی خود برای این تیم لیگ برتری از ابتدا به عنوان دروازه‌بان وارد زمین شد. ناتینگهام فارست در خانه خود سیتی‌گراوند به مصاف لیدز رفت و به لطف درخشش دروازه‌بان جدیدش موفق شد 1-0 به پیروزی برسد.

ناواس تا پیش از این بازی 260 روز بود که با یک تیم باشگاهی در رقابتهای لیگ شرکت نکرده بود. آخرین بازی او در لیگ یک به 21 مه برمی‌گشت که دیدار پی‌اس‌جی مقابل متز بود.

در بازی امشب برنان جانسون، مهاجم ولزی فارست، در دقایق ابتدایی دروازه لیدز را باز کرد تا یاران ناواس پیش بیفتند. اما این دروازه‌بان کهنه‌کار کاستاریکایی با محافظت از دروازه تیمش نقش مهمی در کسب سه امتیاز داشت. او در دقیقه 2 یک موقعیت تک به تک را از لیدز گرفت و در دقیقه 37 هم شوت سنگین بازیکنان این تیم از بیرون محوطه جریمه را به زیبایی دفع کرد تا در اولین بازی‌اش در لیگ برتر انگلیس یک کلین‌شیت ثبت کند.

اولین بازی ناواس در انگلیس با سیوهای درخشان (عکس) 2
اولین بازی ناواس در انگلیس با سیوهای درخشان (عکس) 3
اولین بازی ناواس در انگلیس با سیوهای درخشان (عکس) 4