چهارشنبه 28 شهریور 1403

اولین واکنش کتائب حزب‌الله عراق به عملیات یمن علیه تل‌آویو

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
اولین واکنش کتائب حزب‌الله عراق به عملیات یمن علیه تل‌آویو

اقتصادنیوز: گردانهای حزب الله عراق به حمله موشکی نیروهای مسلح یمن به تل آویو واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، کتائب حزب‌الله عراق به حمله موشکی نیروهای مسلح یمن به تل آویو واکنش نشان داد.

کتائب حزب الله ضمن تمجید از عملیات نیروهای مسلح یمنی اعلام کرد: این حمله بیش از دو میلیون صهیونیست را وحشت زده کرد.

خبر مرتبط جزئیات جدید از حملات موشکی یمن به فلسطین اشغالی

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن حمله موشکی این کشور به رژیم اسرائیل را تأیید کرد.

در بیانیه آمده است: عملیات نیروهای یمنی شکست مفتضحانه را برای آمریکا با همه لشکرکشی و تسلیحات و امکاناتش است که آن‌را در راستای حمایت از صهیونیست‌ها به کار گرفته است.

کتائب حزب الله عراق بیان کرد: حمله موشکی به رژیم صهیونیستی و رخنه آن به حریم هوایی دشمن آن‌هم در شرایطی که در اوج آمادگی و تحت حمایت کشورهای محور شرارت قرار داشت، اوج بحران صهیونیست‌ها را در نبرد جبهه‌های پشتیبانی ملت فلسطین نشان می‌دهد.

پیش از این، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک مافوق صوت یمنی باعث ترس و وحشت در محافل صهیونیست‌ها شده و بیش از 2 میلیون صهیونیست را برای اولین بار در تاریخ موجودیت رژیم صهیونیستی به پناهگاه‌ها کشانده است.

خبر مرتبط مسیر حرکت موشک بالستیک یمن + عکس

اقتصادنیوز: موشک یمن بیش از 2 هزار کیلومتر طی کرد تا به تل‌آویو برسد.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید منتظر عملیات بیشتر و بی سابقه‌تر در آینده باشد.

این بیانیه تاکید کرد که موشک بالستیک مافوق صوت یمن در رسیدن به هدف خود موفق بوده و سامانه‌های دفاعی دشمن صهیونیستی را در رهگیری و انهدام شکست داده است.

این بیانیه ضمن ارائه جزئیات بیشتری از این حمله تصریح کرد که موشک مذکور فاصله 2040 کیلومتری از لحظه شلیک تا هدف را در زمان 11 دقیقه و نیم طی کرده است.

در این بیانیه آمده که این حمله بخشی از مرحله پنجم عملیات ضد صهیونیستی نیروهای یمنی و نمایانگر قدرت و توان نیروهای موشکی در توسعه تکنولوژی و توانمندی‌های آن بوده است.

این بیانیه تصریح کرد که موانع جغرافیایی، تجاوزهای آمریکا و انگلیس و نیز سامانه‌های رصد و جاسوسی دشمن صهیونیستی مانع از کمک یمنی‌ها به ملت فلسطین نخواهد شد و دشمن اسرائیلی باید منتظر عملیات‌های بی‌سابقه در آینده باشد، چرا که ما در آستانه اولین سالروز عملیات مبارک 7 اکتبر قرار داریم.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
اولین واکنش کتائب حزب‌الله عراق به عملیات یمن علیه تل‌آویو 2
اولین واکنش کتائب حزب‌الله عراق به عملیات یمن علیه تل‌آویو 3