یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اولین پیشنهاد نجومی برای جذب رونالدو رسید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اولین پیشنهاد نجومی برای جذب رونالدو رسید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کریستیانو رونالدو در تابستان گذشته قصد جدایی از منچستریونایتد را داشت، ولی با مخالفت باشگاه انگلیسی ماندنی شد و اوضاع نیز کاملا به ضرر او پیش رفت.

رونالدو با تصمیم اریک تنهاخ بیشتر نیمکت‌نشین بود و در نهایت او با یک مصاحبه جنجالی به نوعی باشگاه را مجبور به قطع همکاری کرد. حرف‌های جنجالی رونالدو علیه منچستریونایتد در مصاحبه با پیرس مورگان باعث شد تا دو طرف برای قطع همکاری به توافق برسند و رونالدو حالا به دنبال مقصدی دیگر برای خود است.

طبق ادعای شبکه سی بی اس، فوق ستاره پرتغالی که فعلا همه تمرکزش روی جام جهانی است، اخیرا پیشنهادی وسوسه کننده از النصر عربستان دریافت کرده است.

النصر حاضر است برای سه فصل به رونالدو 250 میلیون یورو پرداخت کند. رونالدو در واقع سالانه 83 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت. النصر تابستان حاضر بود برای دو سال به رونالدو 250 میلیون یورو پرداخت کند و پیشنهاد جدید این تیم کمتر از شش ماه پیش است.

هزینه نهایی انتقال رونالدو در تابستان به 300 میلیون یورو می‌رسید چرا که النصر 30 میلیون یورو باید به یونایتد پرداخت می‌کرد و 20 میلیون یورو نیز به مدیر برنامه‌های رونالدو می‌رسید.

با این وجود به نظر نمی‌رسد رونالدو پیشنهاد جدید النصر را نیز قبول کند چرا که به دنبال بازی در سطح اول فوتبال اروپاست.

انتهای پیام /