جمعه 14 اردیبهشت 1403

اپل

اپل

وب‌گاه فرارو

تحقیقات پیش‌تر انجام شده نشان می‌دهند که اپلیکیشن‌های ترک استعمال سیگار نسبت به اپلیکیشن‌های ترک استعمال ویپ از نظر ظرفیت بالقوه تغییر رفتار امتیاز بالاتری را کسب کرده اند. در مطالعه‌ای انجام شده محققان دریافتند که بیش از نیمی از کاربران یک اپلیکیشن ترک سیگار هنوز پس از یک ماه از ترک کردند دوباره به استعمال سیگار روی نیاورده بودند. بنابراین، توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های ترک ویپ می‌توانند...

وب‌گاه ورزش سه

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، از دوست صمیمی‌اش درخواست کرده تا حق پخش بازی‌های لیگ فرانسه را خریداری کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرزان عاشورزاده تکواندوکار 28 ساله کشورمان که تا چند ماه قبل در اردوی تیم ملی ایران حضور داشت، با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی‌، خبر از مهاجرت خود به آمریکا داد.

خبرگزاری تسنیم

کمپانی اپل تصمیم دارد یک ایرپاد ارزان قیمت روانه بازار کند.

وب‌گاه عصر ایران

آیفون 6 پلاس، موبایلی که نخستین‌بار در سال 2014 به دست مشتریان رسید، به فهرست محصولات منسوخ اپل اضافه شد.

وب‌گاه عصر ایران

سامسونگ به‌لطف گوشی‌های پرچمدار جدیدش توانست به‌طور موقتی جایگاه اول بازار موبایل را از اپل پس بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارتباطات در روزهای پایانی سال گذشته دو برابر کردن پوشش فیبر نوری و توسعه 10درصدی شبکه 5G را به‌عنوان مهم‌ترین برنامه‌های این وزارتخانه برای سال1403 اعلام کرد. این در حالی است که کارشناس‌ها مساله اصلی اینترنت در ایران را فیلترینگ و اختلالات آن می‌دانند تا جایی که به اعتقاد یک کارشناس آی‌تی تا زمانی که در ایران دسترسی آزاد به اینترنت وجود نداشته باشد، توسعه فیبر نوری و اینترنت 5G...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنجلا آرنتس که همیشه رویای فعالیت در صنعت مد را در سر می‌پروراند؛ در ژانویه 2006 به شرکت بربری پیوست اما در سال 2014 این شرکت را ترک کرد و در اقدامی عجیب بعد از سه دهه فعالیت در دنیای مد، به شرکت اپل پیوست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیسیون اروپا از سال 2020 در پی شکایت اپلیکیشن پیام رسان کاری» اسلک» (Slack)، از مایکروسافت به دلیل عرضه آفیس و تیمز در یک بسته محصول، مشغول تحقیقات بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادرکنندگان آمریکایی، یکی از ذینفعان اصلی تحریم نفت روسیه و ونزوئلا هستند و به بازارهایی که زمانی تحت نفوذ اوپک و متحدانش بودند، راه پیدا کرده اند.

وب‌گاه گسترش

اپل اعلام می‌کند که مدل 128 گیگابایتی آیفون 15، فضای ذخیره‌سازی بسیار بالایی را برای تصاویر فراهم می‌کند. اما این شعار تا چه اندازه با واقعیت هماهنگ است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیش بینی می شود با بکارگیری هوش مصنوعی مولد در محصولات جدید، فروش جهانی تلفن هوشمند، سه درصد افزایش پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خودرو Kia K4 2025 در تیپ‌های متنوع، طراحی شیک و موتور توانمند برای جایگزینی با سراتو رونمایی شد.