پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اپل

اپل

وب‌گاه گسترش

در سال 2024، 14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری جهان، با سهمی تقریباً 0.44 درصد از کل ثروت جهان، سال را آغاز کرده‌اند. مجموع ثروت این اعضا در سال 2022، که برآورد شده بود، بالغ بر 454 تریلیون دلار بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هندوستان در این دوره از نمایشگاه به عنوان مهمان ویژه قرار است صنعت نشر خود را به ایرانیان معرفی کند. جریان نشر در هندوستان به دلیل وجود زبان‌های بومی گوناگون از تنوع خاصی برخوردار است. هندوستان به دلیل پیشینه تاریخی و همچنین روابط فرهنگی‌اش با ایران محتوای بسیاری برای ارائه به ایرانیان دارد. اما این صنعت اکنون در حوزه تکنولوژی نیز در حال آزمودن...

وب‌گاه الف

14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری‌های جهان در حالی سال 2024 را آغاز کرده‌اند که سهمی حدود 0.44 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند؛ ثروتی که مجموع آن بالغ بر 454 تریلیون دلار در سال 2022 اعلام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری‌های جهان در حالی سال 2024 را آغاز کرده‌اند که سهمی حدود 0.44 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند؛ ثروتی که مجموع آن بالغ بر 454 تریلیون دلار در سال 2022 اعلام شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ در دنیای امروز جایگاه و امکاناتی وجود دارد که فقط با پول می توان خرید، مانند عضویت در باشگاه 100 میلیارد دلاری جهان؛ امکانی که تنها در صورت داشتن ثروتی چند میلیارد...

وب‌گاه خبر آنلاین

14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری‌های جهان در حالی سال 2024 را آغاز کرده‌اند که سهمی حدود 0.44 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند؛ ثروتی که مجموع آن بالغ بر 454 تریلیون دلار در سال 2022 اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌ورود با استفاده از Passkey بالاخره به نسخه آیفون واتس‌اپ آمد و چندین قابلیت جدید هم به نسخه آزمایشی اندروید اضافه شده است. واتس‌اپ در هفته‌های اخیر روی افزودن امکانات و قابلیت‌های متعددی تمرکز کرده است که از جمله آنها می‌توان به فیلتر‌های ساماندهی چت‌ها و پشتیبانی از سایر پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام اشاره کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد که ویژگی جدیدی برای ارسال پیام بدون نیاز به ذخیره کردن...

خبرگزاری تسنیم

گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال 2024 به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، 19 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هنگامی که زویا، 62ساله، ساکن مسکو، در اوت گذشته برای دیدار دخترش قصد سفر به ایتالیا را داشت، فرصت را مناسب دید برای خرید ساعت اپل که مدت‌ها آرزوی داشتن آن را داشت. به‌طور رسمی، اپل محصولات خود را در روسیه نمی‌فروشد. به گزارش الجزیره، این غول فناوری مستقر در کالیفرنیا یکی از اولین شرکت‌هایی بود که اعلام کرد در واکنش به حمله گسترده ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به اوکراین در 24فوریه2022،...

وب‌گاه عصر ایران

ثبت بالاترین کیفیت و وضوح از سوژه های در حال حرکت توسط تلفن هوشمند جدید هواوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت روسیه در واشنگتن در واکنش به انتشار گزارش عملکرد حقوق بشر کشورها در سال 2023 از سوی وزارت امور خارجه آمریکا، از واشنگتن به دلیل استفاده ابزاری از موضوع حقوق بشر انتقاد کرد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس آمارهای منتشر شده، فروش گوشی‌های آیفون در چین در سه ماهه نخست امسال با کاهش 19 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تایوان مسئول تولید 80 تا 90 درصد تراشه‌های نیمه‌هادی پیشرفته مورد استفاده در فناوری‌های مدرن از جمله گوشی‌های هوشمند و هوش مصنوعی است. این

وب‌گاه گسترش

در این گزارش قصد داریم تا نرخ های روز گوشی های آیفون در بازار را به شما معرفی کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام با انتشار پستی در کانال شخصی خود گفت پیام‌رسان موردبحث در رتبه‌ی اول دانلودشده‌ترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در چین قرار دارد و محبوبیتش روزبه‌روز در حال افزایش است.

خبرگزاری تسنیم

غول فناوری آمریکا یعنی شرکت اپل اعلام کرد که به درخواست دولت چین در پی نگرانی‌های مربوط به امنیت ملی این کشور، چندین اپلیکیشن پیام رسان محبوب را از فروشگاه برنامه خود (اپ‌استور AppStore) حذف کرده است.