جمعه 14 اردیبهشت 1403

اپل

اپل

خبرگزاری تسنیم

پس از آنکه برخی از کاربران آیفون هنگام تایپ کلمه "اورشلیم" (بیت‌المقدس) در تلفن همراه خود با پیشنهاد ایموجی پرچم فلسطین مواجه شدند، موجی از انتقادات از سوی صهیونیست‌ها به سمت شرکت اپل روانه شد.

وب‌گاه گسترش

گزارش IDC درباره بازار عرضه کامپیوترهای شخصی نشان می‌دهد که در سه‌ماهه اول سال 2024، بازار نهایتاً به رشد مثبت فروش رسیده است.

وب‌گاه گسترش

احتمالاً در زمانی که شرکت موتورولا در سال 1973 اولین گوشی همراه را معرفی کرد، تصور نمی‌کرد که این فناوری به یکی از پراستفاده‌ترین و فراگیرترین دستگاه‌های ارتباطی بشر تبدیل خواهد شد. اما واقعیت این است که در حال حاضر بسیاری از افراد نمی‌توانند حتی یک روز را بدون استفاده از موبایل خود سپری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سطح فعالیت‌های تجاری، نگاهی به آنچه در سال گذشته موجب شکوفایی یا نزول بنگاه شده است، می‌تواند به آینده‌ای بهتر برای بنگاه بینجامد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با حاشیه های رسانه ای شده در باب رکود اقتصادی چین، بسیاری از ناظران از ارتقای شرایط اقتصادی هند می گویند و سهم بالای این کشور از صادرات. هرچند چالش هایی در این مسیر وجود دارد. با این حال، گروهی بر این باورند که در آینده، هند جای چین را خواهد گرفت.

وب‌گاه گسترش

توسعه‌دهندگان اکوسیستم اوپن نتورک (TON)، 5 میلیون دلار از توکن‌های تون کوین را برای تشویق کاربران به احراز هویت خود با استفاده از فناوری اسکن کف دست، اختصاص داده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس گزارش‌های منتشرشده، برخی از دارندگان هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو با مشکلات سلامتی مواجه شده‌اند که دلیل آن‌ها استفاده از هدست است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهوری چین، در دیدار با رییس سابق دولت تایوان با تاکید بر این که می‌توان درباره همه چیز گفت‌وگو کرد، اظهار داشت: هیچ مساله‌ای مانع از پیوند دوباره تایوان با خانواده خود نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت اپل، گوشیهای آیفون به ارزش 14 میلیارد دلار را در سال مالی 2024 در هند، تولید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فروش جهانی رایانه‌های شخصی پس از دو سال کاهش، سرانجام در سه ماهه نخست سال میلادی جاری به رشد بازگشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فروش جهانی رایانه‌های شخصی پس از دو سال کاهش، سرانجام در سه ماهه نخست سال میلادی جاری به رشد بازگشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در مقاله پیش رو با ترفند‌های گفته‌شده خواهید آموخت که چطور از کاهش غیرعادی باتری در گوشی اندروید و گوشی آیفون خلاص شوید.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

تویوتا از یک خودروی اقتصادی برای بازار کشورهای در حال توسعه رونمایی کرد. این خودرو Urban Cruiser Taisor نام دارد و از قیمت بسیار پایینی برخوردار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته مدیر اجرایی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان گزارشات مردمی از تخلفات نانوایی‌ها که در برنامه کاربردی «نظر» ثبت می‌شود به صورت برخط برای دستگاه‌های نظارتی ارسال می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت اپل بیش از 600 نفر از نیروهای خود را پس از لغو طرح خود برای تولید خودروهای خودران، اخراج کرده است.