جمعه 14 اردیبهشت 1403

اپل

اپل

وب‌گاه گسترش

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های 2024 به شما کمک می‌کند که از میان گزینه‌های بی‌شمار بازار، بهترین دستگاه را انتخاب کنید؛ لپ تاپی که دقیقا پاسخگوی نیاز و نوع کاربری شما باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استون مارتین DBX707 جدید با طراحی داخلی هیجان‌انگیز و رنگ‌بندی جذاب معرفی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در اواخر سال گذشته هم‌زمان با افزایش التهابات ارزی در حالی شاهد افزایش قیمت برخی مدل‌های تلفن همراه بودیم که تأمین ارز آنها از سامانه نیما با نرخ تقریباً ثابت 38 الی 40 هزار تومان انجام می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری از ما هرسال چشم‌بسته جدیدترین مدل از آیفون های اپل را خریداری می‌کنیم. اما آیا این کار در شرایط کنونی منطقی است؟ در اینجا به بررسی جزئیات بیشتر همین مساله خواهیم پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین گفت، مسکو تصمیم بالقوه آمریکا در مصادره اموال روسیه به نفع اوکراین را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیسان ورسا در سال 2024 توانست عنوان ارزان‌ترین خودروی فروخته شده در ایالات متحده آمریکا را حفظ کند؛ قیمت این خودرو از 17 هزار و 225 دلار شروع می‌شود، کمی بیش از یک میلیارد تومان در بازار خودروی ایران که این خودرو را با پژو 207 اتوماتیک هم‌قیمت می‌کند.

وب‌گاه الف

انجمن خودروسازان اروپا در گزارشی اعلام کرد که فروش خودرو در اتحادیه اروپا طی ماه مارس نسبت به سال گذشته 5.2 درصد کاهش یافته است که بیشترین کاهش از ژوئیه 2022 محسوب می‌شود.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش شما را با قیمت جدید گوشی های آیفون در بازار آشنا می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نام شاخص رژ لب را اولین‌بار لئونارد لودر، مالک و مدیر برند لوازم آرایش استی لودر، پیشنهاد کرد، در سال 2001 که اقتصاد آمریکا در حال ورود به دوران رکود بود، آمار فروش محصولات آرایشی این برند و به‌خصوص فروش رژ لب‌های آن ناگهان بالا رفت.

خبرگزاری تسنیم

انجمن خودروسازان اروپا در گزارشی اعلام کرد که فروش خودرو در اتحادیه اروپا طی ماه مارس نسبت به سال گذشته 5.2 درصد کاهش یافته است که بیشترین کاهش از ژوئیه 2022 محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که اعلام شده است بیش اظهاری مصداق قاچاق محسوب می‌شود شاهد واردات آیفون‌های 13 رفرش و ریپک شده به عنوان کالای نو هستیم و با توجه به مسئولیت گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا در این خصوص، انتظار می‌رود این دو نهاد در این مورد اظهار نظر کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دسترسی شرکت های بزرگ فناوری به داده‌های افراد متوفی در رسانه‌های اجتماعی، موجب بروز نگرانی از سوی برخی کارشناسان در خصوص سوءاستفاده شرکت ها از این داده‌ها شده است. دسترسی شرکت های بزرگ فناوری به داده‌های افراد متوفی در رسانه‌های اجتماعی، موجب بروز نگرانی از سوی برخی کارشناسان در خصوص سوءاستفاده شرکت ها از این داده‌ها شده به طوری که خواهان نابود کردن همیشگی این داده‌ها شده اند. در سال...

وب‌گاه خبر آنلاین

کارگردان‌های مولف سینما سن را به رسمیت نمی‌شناسند و برنامه‌های خود را دارند؛ از اسکورسیزی که دنبال بیوگرافی فرانک سیناترا با بازی دی‌کاپریو است تا اسپیلبرگ که فیلم یوفوها را در برنامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اپل به‌درخواست دولت چین، واتس‌اپ و Threads را از اپ استور این کشور حذف کرده است. ظاهراً رگولاتوری ارشد چین از غول سازنده آیفون درخواست کرده تا این دو اپلیکیشن را به‌دلیل نگرانی‌های مربوط به امنیت ملی حذف کند. اپل به‌درخواست دولت چین، واتس‌اپ و Threads را از اپ استور این کشور حذف کرده است. ظاهراً رگولاتوری ارشد چین از غول سازنده آیفون درخواست کرده تا این دو اپلیکیشن را به‌دلیل نگرانی‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی افزایش محدودیت‌های بین‌المللی ناشی از تحریم‌ها، دور جدیدی از واردات خودرو به کشور آغاز شد که فرصت مناسبی را برای ورود محصولات چینی به بازار ایران فراهم کرد. با این حال، برخی شرکت‌های واردکننده در مسیری متفاوت گام نهادند و اقدام به عرضه برندهای ژاپنی و گاهی اروپایی در بازار داخلی کردند. یکی از این شرکت‌ها، قصد دارد به زودی هوندا سیتی را به صورت وارداتی و در نسخه سدان به بازار ایران...