یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اگر مشکلات ما را داشتید، نهم جدول بودید؛/ سید حسین: تا لحظه آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اگر مشکلات ما را داشتید، نهم جدول بودید؛/ سید حسین: تا لحظه آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال می‌گوید بازیکنان این تیم تا لحظه آخر برای کسب عنوان قهرمانی و شادی هواداران تلاش خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، سید حسین حسینی پس از صعود استقلال به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: توانستیم یک بازی سخت را ببریم. تیم پارس در خانه خودش بازی می‌کرد و بازی برابر این تیم‌ها سخت است. از طرفی پنالتی هم گل نشد و فدای سر محمد که گل نشد؛ در طول فصل بسیاری از بازی‌ها را برای ما درآورده و فداش سرش اما در نهایت توانستیم یک برد خوب بیاوریم.

او در واکنش به اینکه با چند واکنش خوب توانست استقلال را در بازی نگه دارد، گفت: من هم وظیفه خودم را انجام دادم و کار خاصی نبود.

حسینی در خصوص عملکرد داور این مسابقه بیان کرد: ما به قدری از اول فصل درباره داوری صحبت کرده‌ایم که خودمان هم خسته شده‌ایم. هر چقدر هم صحبت و اعتراض کنیم، مطمئن باشید به جایی نمی‌رسد.

او در مورد وضعیت مالی باشگاه و در پاسخ به اینکه آیا با تغییر و تحولات مدیریتی تفاوتی رخ داده یا خیر گفت: نه، فرقی نکرده است. آقای کریمی هم تلاش خودشان را می‌کنند اما فکر می‌کنم سه هفته دیگر بازی‌ها تمام می‌شود و ما 40 تا 45 درصد دریافتی داشتیم و مشکلات هم همچنان ادامه دارد. امیدوارم که آقای کریمی بتوانند در این مدت کم مشکلات بچه‌ها را حل کنند، چون واقعا خسته‌کننده شده است.

ویدئو: 299207

حسینی ادامه داد: به نظرم اگر تیم‌های دیگر این مشکلات را داشتند، حتی اگر مدعی هم بودند، الان هشتم یا نهم جدول بود. دم این بچه‌ها گرم؛ تا همینجا هم غیرت گذاشتند اما هواداران مطمئن باشند ما تا لحظه آخر می‌جنگیم.

او در پایان در پاسخ به اینکه آیا همچنان به قهرمانی در لیگ برتر امید دارد، گفت: صد درصد امید داریم. مشکلات زیاد است و خسته‌کننده شده اما این قول را به هواداران می‌دهم که تا لحظه آخر می‌جنگیم تا دل آنها را شاد کنیم.

اگر مشکلات ما را داشتید، نهم جدول بودید؛/ سید حسین: تا لحظه آخر برای قهرمانی می‌جنگیم 2