شنبه 15 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مخالفان و موافقان استیضاح وزیر صمت نظرات خود را در مورد عملکرد وزیر صمت بیان کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

استقلال تهران به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: عجیب است که این روزها مافیای خودرو برای ماندن فاطمی امین بر مسند وزارت صمت به آب و آتش می زنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات انسداد بزرگراه شهید صیاد شیرازی و راه جایگزین برای شهروندان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر شبنم درباره خودکشی دختر 16 ساله اش گفت: خودمان هم نمی‌دانیم چرا این کار را کرد. حتی درِ اتاقش را نبسته بود و چراغ‌ها هم روشن بود. آن صحنه وحشتناک را که دیدم سریع با اورژانس تماس گرفتم، اما وقتی نیرو‌های اورژانس بالای سرش رسیدند، گفتند؛ حدود چند دقیقه است که جان داده.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم قم درباره حواشی استیضاح فاطمی امین و پرداخت رشوه به نمایندگان گفت: به ما حتی دوچرخه هم ندادند چه برسد به ماشین!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سال‌های گذشته واردات خودرو به دلیل وجود محدودیت‌های ارزی در کشور ممنوع شده است. این امر باعث ایجاد بازار امن برای خودروسازان داخلی شد که درنهایت به عدم رغبت آن‌ها به افزایش کیفیت و توسعه محصولات به‌روز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: موسوی لارگانی گفت: همه از گرانی خودرو می‌گویند اما وضعیت خراب‌تر است و مشکل از زیرساخت‌هاست. آقای فاطمی امین بلایی سر زیرساخت‌ها و چارت‌ها آورده است که من نمی‌خواهم اینجا از آن بگویم، قرار بر این است که برای حفظ مصالح نظام و آبروی دولت فقط نسبت به برنامه‌های وزیر صحبت کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برای فعال‌سازی سفارتخانه‌های ایران و عربستان یکسری مقدمات لازم است که در حال انجام است و سپس تبادل سفرای دو کشور انجام خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس گفت: در آئین نامه داخلی مجلس هیچ گونه الزامی برای حضور رئیس جمهور در جلسات استیضاح نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی قبل با دستورکار تقاضای استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در 20 ماه گذشته بازار خودرو متلاطم‌ترین بازار را داشته به گونه‌ای که یک بار بحث قرعه کشی خودرو، یک بار عرضه در بورس و یک بار هم ثبت نام خودرو با گذاشتن ودیعه مطرح شد، چنین تصمیمات متناقض درباره خودرو ناشی از چیست؟

وب‌گاه گسترش

صبح امروز در اعتراض به انحلال و واگذاری شرکت کنترل ترافیک تجمعی مقابل شورای شهر تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خواننده موسیقی سنتی در جریان کنسرت یزد ضمن قدردانی از هوادارانش اعلام کرد: آنهایی که برای بر هم زدن کنسرت‌ها جوسازی می‌کنند، آگاه باشند رسالت ما شادی آفریدن برای مردم سرزمینمان است.