شنبه 15 اردیبهشت 1403
خبرگزاری تسنیم

بررسی استیضاح فاطمی امین وزیر «صمت» در دستورکار جلسه علنی امروز قرار دارد که در این گزارش اظهار نظر موافقان استیضاح را می‌خوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موسوی لارگانی گفت: من از همان زمان معرفی فاطمی امین به عنوان وزیر پیشنهادی نسبت به توانایی او شک داشتم بالاخره بعد از چند دوره نمایندگی مطالعه برنامه‌ها مشخص می‌کند که کدام وزیر چقدر توانایی دارد؛ آقای فاطمی امین در زمان رای اعتماد قول داد و رای گرفت ولی به وعده‌هایش عمل نکرد.

وب‌گاه فرارو

پپ گواردیولا، در پاسخ به این سوال که قهرمانی در کدام لیگ برایش لذت‌بخش‌تر بوده است از مثالی عجیب استفاده کرد و گفت کسی نمی‌تواند پسرش را زیباتر از دخترش بداند.

وب‌گاه فرارو

سعید که دزد اصلی در سرقت این ماشین‌ها است می‌گوید: من 39 سال دارم و تا امروز حدود 12 سال سابقه زندانی شدن به دلایل مختلف دارم. 3 سال قبل بعد از اینکه آزاد شدم، توبه کرده و تصمیم گرفتم دیگر هیچ جرمی مرتکب نشوم. راستش اگر شرایط اقتصادی این‌گونه نبود و همسرم طلاق نمی‌گرفت هرگز دوباره دست به سرقت نمی‌زدم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در جلسه مشترک دکتر دستغیب با دکتر قاضی زاده هاشمی و در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به خانواده معزز ایثارگران، مجوز پرداخت پاداش پایان خدمت بیش از 3900 خانواده تحت تکفل جانبازان متوفی، توسط دیوان محاسبات صادر شد. همچنین در این نشست مقرر شد که در راستای اجرایی شدن هر چه بهتر احکام...

وب‌گاه مشرق نیوز

با گذشت چند ماه از اجرای طرح دارویار بسیاری از داروخانه ها از مشکلات تامین نقدینگی گلایه دارند و وزیر بهداشت نیز عنوان می کند که ریشه مسئله خارج از وزارت بهداشت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر صمت زندگی عادی را برای مردم تبدیل به آرزو کرده و قیمت مسکن به دلیل گرانی مصالح سر به فلک کشیده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ محدودیتی برای حمایت و تقویت کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا ندارد.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان کشتی امیدهای جهان تاکید کرد که در جام‌جهانی باکو مفت به الدانیز عزیزلی نفر اول رنکینگ 55 کیلوگرم باخته و به دنبال جبران این شکست در مسابقات پیش روست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: قوانین پایین‌دستی نتوانسته‌اند منویات قانون اساسی در مورد شوراها را تحقق بخشند.

خبرگزاری مهر

روابط عمومی وزارت امور خارجه طی اطلاعیه‌ای آخرین مرحله انتقال 65 نفر از هم‌میهنان کشورمان که در سودان مقیم بودند را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برنامه ریزی برای اطلاع رسانی دقیق به زائران در خصوص تاخیر احتمالی پروازهای حج خبر داد و گفت: در موسم عملیات حج تمتع 1402 مردم باید کمترین معطلی را در ترمینال‌ها داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از طریق منابع امدادی مددجویان جهت دریافت وام ایجاد اشتغال به ارزش 931 میلیون تومان معرفی شدند که تمامی این افراد وام‌های مورد نظر را دریافت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: مبالغ جرائم تخلفات حادثه‌سازی باید افزایش پیدا کند، پیشنهاد ما این است که چند برابر شود و بالای 200 تا 300 درصد افزایش پیدا کند.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکن تیم گلف معراج می‌گوید تیمش کار آسانی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نداشت.