شنبه 15 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

کسانی که خدمت سربازی‌شان را قبل از سال 85 گذرانده‌اند، به شرط اینکه قبل از خدمت سابقه تامین اجتماعی داشته باشند، بیمه خدمت‌شان رایگان جزو سابقه بازنشستگی‌شان محاسبه می‌شود. در حال حاضر امکان پرداخت حق بیمه ایام خدمت سربازی و همچنین ایام حضور داوطلبانه در جبهه و افزودن آن به سوابق بیمه‌پردازی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و بیمه‌شدگان می‌توانند حق بیمه مذکور را یک جا و یا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مسائل منطقه گفت: گرایش بسیار خوبی در عراق برای توسعه روابط تجاری با ایران وجود دارد و شاید بتوانیم بگوییم اولویت عراق در روابط تجارت خارجی، ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت پور بیان کرد: 85 میلیون ایرانی شهادت می‌دهند که وزارت صمت عملکرد خوبی نداشته است و معیشت میلیون‌ها ایرانی به علت سوءمدیریت وزیر صمت دچار مشکل شده است. مجلس شورای اسلامی مستقل است و از حقوق مردم کوتاه نمی‌آید و ما تابوی استیضاح وزیران را می‌شکنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز می‌گویند بازار خودرو به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارتباطی ندارد، بنده سوال می‌پرسم که برای مهار این گرانی افسارگسیخته بازار خودرو که در این 20 ماه رشد فزاینده‌ای داشته است باید یقه چه کسی را گرفت؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

«کافه رستوران «خانه دوست» ساعاتی پیش پلمب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، الهویردی دهقانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 10 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با موافقت با این طرح به دو محور اصلی حوزه صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: آمار واقعی حاکی از 209 میلیون خودروی در حال تردد در کشور است که اگر عمر مفید هر خودرو 7 سال باشد، در حال حاضر 23 میلیون...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مصطفی جمالی با بیان مطلب افزود: سال‌ها پیش وقتی سازمان انتقال خون تأسیس شد، خیلی زود با وقوع انقلاب و بعد از آن جنگ تحمیلی، بسیاری از جوانان آن روز احساس تکلیف کردند و برای نجات برادران رزمنده و دوستان خود که به نوعی درگیر جنگ شده بودند، تبدیل به اهدا کنندگان مستمر شدند. اهدا کنندگانی که اهدای خون را نه تنها حق خود، بلکه تکلیف خود می‌دانستند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل سازمان انتقال خون گفت: جمعیت جوان با اهدای خون، ضامن سلامتی انبوه جمعیت سالخورده و میانسال هستند.

خبرگزاری مهر

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بی‌توجهی به مجلس نیست؛ در آیین‌نامه هیچ‌گونه الزامی برای حضور رئیس‌جمهور وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

معاون منابع انسانی شهرداری تهران توضیحاتی درباره فیش های حقوقی منتشر شده توضیحاتی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس شورای اسلامی دوبار به فاطمی امین فرصت داد اما او فرصت‌ها را از دست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: بنده و مردم حوزه انتخابیه‌ام باور داریم که دیگر آقای فاطمی امین توان مدیریت وزارت صنعت، معدن و تجارت را نداشته و نیازی نیست که وارد مشکلات حوزه خودرو، احتکار و لابی در اعطای پروانه‌های بهره‌برداری معادن شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هر ساله با آغاز فصل جابه‌جایی مسکن، دولت و مجلس از بایدها و نبایدهای بازار اجاره‌بها و طرح‌های تشویقی و تنبیهی برای مالکان سخن می‌گویند، اما دیگر با وضع قانون و حتی حمایت‌های تشویقی تنظیم نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز صبح جلسه‌ای با چند وزیر و بانک عامل برای مترو برگزار شد.