پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی سامانه مشابهت‌یاب یکپارچه پروپوزال‌ها، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های این دانشگاه خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مهدی تارتار می‌گوید از حضور سرمربیان بزرگ و شناخته‌شده خارجی در لیگ برتر استقبال می‌کند و حضور آنها را به سود فوتبال ایران می‌داند.

وب‌گاه ورزش سه

فصل جدید رقابتهای لیگ برتر ووشو بانوان از فردا با حضور 5 تیم در محل آکادمی ملی ووشو آغاز می شود.

خبرگزاری تسنیم

کشتی‌گیر جوانی که در سال 97 یک نفر را با ضربات قمه به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

افزایش نرخ سود سیاستی بر کنترل رشد پایه پولی و نقدینگی تاثیرگذار است. لازم است آثار آن بر کاهش فشارهای تورمی در مسیر دستیابی به هدف کنترل تورم از کانالهای دیگر نیز مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، افزایش شفافیت اقتصادی را سبب تسهیل نظارت بر فعالیت بانک‌ها و جلوگیری از فرار مالیاتی عنوان کرد و گفت: کم توجهی به پیشگیری از فعالیت‌های فسادزا، هزینه‌های قابل توجهی به اقتصاد کشور تحمیل کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این زن و همدستش دختر 4 ساله را به یکی از استان‌های غربی ایران بردند و با تهدید به قتل کودک قصد انتقام‌گیری از پدر وی را داشتند.

وب‌گاه عصر ایران

مردم به لحاظ قدرت خرید دیگر آن توان سابق را ندارند. بیکاری، گرانی کم ارزشی پول ملی این ها اموری هستند که باعث ناراحتی مردم شده است و باید مسئولین امر برای حل این مشکلات و رفع این کمبودها تمام توان و سعی خود را به کار بگیرند.

خبرگزاری تسنیم

مربی فوتبال کشورمان معتقد است که فدراسیون فوتبال ابتدا باید برنامه خود را برای تیم ملی کشورمان مشخص کند، سپس سرمربی این تیم را برگزیند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجلسی که ما داریم بیشتر مجلس شورای نگهبان است و به تعبیری مجلس نظام است، مجلس بر آمده از آرای عمومی و آزاد و مستقل مردم نیست. اما در همین حال باز هم ما می بینیم انواع محدودیت ها و انواع تحمیل ها و سخت گیری ها درباره این نهاد اعمال می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هادی چوپان که با قهرمانی در مسابقات مستر المپیا، مبلغ 400 هزار دلار جایزه دریافت کرده است، بعد از قهرمانی در یک پست اینستاگرامی درباره دزدان زندگی و دوست‌نما‌های خیانتکارش نوشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز (چهارشنبه، هفتم دی ماه) 30 هزار و 652 تومان و هر یورو با قیمت 32 هزار و 656 تومان معامله شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال پرسپولیس تا هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر، پنج بازیکن سه اخطاره دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عیسی آل کثیر مذاکرات خود برای پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس را در حالی با سران این باشگاه ادامه می‌دهد که با درخواست نجومی او مخالفت شد.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در سفری یک‌روزه به قم به دیدار مراجع عظام تقلید رفت.

وب‌گاه الف

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران با بیان اینکه بارش‌های اخیر خیلی به مخازن سدها کمک نخواهند کرد و آوردی برای رودخانه‌ها ندارد، گفت: با بارش‌های اخیر، کمبود آب تهران حل نشده و مشترکان همچنان به موضوع مدیریت مصرف حساس باشند.