یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403
خبرگزاری مهر

علی فراقی در تحلیل رشد بورس در روز دوشنبه از مهمترین فاکتور آن یعنی ارزندگی سهام نام برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه‌های صنعتی علم و صنعت، شریف و علم و فرهنگ در اطلاعیه‌های جداگانه اعلام کردند که با توجه به غیرحضوری شدن دانشگاه‌ها، اما امتحانات این دانشگاه‌ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 13 و 14 دی ماه حضوری برگزار می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه که از صبح امروز 12 دی در میادین میوه و تره بار عرضه می شود، 2000 تومان کاهش یافته است و با کاهش قیمت گوشت مرغ در میادین طی روزهای اخیر، قیمت گوشت مرغ گرم در میادین 51900 تومان شد.

وب‌گاه ورزش سه

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایلی کوهن، وزیر خارجه جدید اسرائیل تاکید کرد که تل آویو "به صورت علنی" کمتر درمورد بحران میان روسیه و اوکراین صحبت خواهد کرد، اما به کمک‌هایش به کی‌یف ادامه خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

در آن مدت به دلیل مصرف قرص‌هایی که بیش از اندازه مصرف می‌کردم با خودم هم دعوا داشتم و روز حادثه، مقتول نزاع را آغاز کرد و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهری طالبی دارستانی، در گفتگو با تهران 20، گفت: 50 هزار درخواست و شکایت مردمی ناظر بر شرح وظایف وزارت کار از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به ثبت رسیده است. وی با تشریح عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر‌های استانی دولت سیزدهم اظهار کرد: با حمایت‌ها و راهبری مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری در سفر‌های استانی طرحی تحولی انجام شده است که بر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرایط واگذاری 51 درصد سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس در هیات عالی واگذاری تصویب شد.

وب‌گاه ورزش سه

«همه می‌دانند من و حمید مطهری پرسپولیسی هستیم اما الان در نساجی حضور داریم و برای پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین خواهیم شد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور رئیس سازمان فضایی ایران از آخرین وضعیت ماهواره خیام خبر داد و گفت: تاکنون تصاویر رنگی و بسیار با کیفیتی از مناطق مختلف کشورمان از ماهواره خیام دریافت کرده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران برای زنده ماندن انسانیت در جهان تلاش می‌کند و جامعه جهانی حداقل باید به صورت مالی هزینه این اقدامات را بپردازد؛ چرا که ایران در مسیر ترانزیت موادمخدر قرار دارد و بیشترین کشفیات در این حوزه نیز از آن کشورمان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مورد عجیب علیرضا زاکانی همین‌جاست. او در واقع بدون کارنامه است. علیرضا زاکانی در بستری تاریخی، شهرداری تهران را به‌مثابه یک سرپرست و نه شهرداری مبسوط‌الاختیار اداره کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری هولناک از سد لتیان که نشان از بحران کم آبی در استان تهران را حکایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابلاغی، دکتر سید رضا مظهری را به عنوان رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات این وزارتخانه منصوب کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از تشدید گشت و پایش شبانه روزی صنایع، معادن و واحدهای صنفی استان همزمان با پایداری و افزایش آلودگی هوا در تهران خبر داد و گفت: از آذرماه 178 واحد آلاینده اخطار گرفته اند.