جمعه 28 اردیبهشت 1403
وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: علوی امروز صبح برای ارائه توضیحات به دادسرای اوین رفته بود که در تماس با خانواده از بازداشت خود خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

«روایت سرباز» ویژه اختتامیه دومین جایزه هنری بنیاد رودکی از پی‌نمای زندگینامه خودنوشت «حاج قاسم» رونمایی شد و در ادامه گروه‌های سرود، ارکست سمفونیک، هنرمندان و شاعران به اجرای برنامه پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وابستگی عجیب یک پاندا به صاحبش سوژه رسانه ها شده است.

خبرگزاری مهر

شاهرود - فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای شب سالگرد شهید قاسم سلیمانی منظور شده است، گفت: پنج موکب فرهنگی در شاهرود برپا می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ایفاسرام اردکان گفت: بازیکنان مقابل هراز توانستند عیار خود را نشان دهند و امیدوارم با برنامه بدنسازی که برای تیم داریم، به مشکلی برنخوریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست هماهنگی بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از مهاجرت سالانه 250 هزار نفر به این استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

علی حدادی سخنگوی امور داخلی مجلس گفت: با تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان، تعداد 40 نفر به نمایندگان مجلس اضافه خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به انتقاد مراجع از دولت، بیان می‌کند که مراجع از قدیم مرجع و ملجا مردم بودند. در این وضع فعلی که مشکلات اقتصادی زیاد است، خود مراجع هم این مسئله را احساس کرده و وظیفه خود دیده‌اند که به دولت و مجلس تذکر دهند. جوانی که اعتراض می‌کند مشکلات جدی دارد؛ نه اشتغال دارد و نه مسکن. این است که به خیابان می‌آید تا فریاد بزند. بنابراین با کشتن...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه گفت: اقدامات لازم برای پیگیری پرونده شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده، اما متاسفانه هم آمریکایی‌ها و هم غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی پرونده سنگ‌اندازی و مانع‌تراشی می‌کنند ولی دست جمهوری اسلامی ایران بسته نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: متوسط قبض آب پرمصرف ها 500 هزار تومان ثبت شده اما ممکن است این عدد به دو تا سه میلیون تومان هم برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رصد بازار خودروهای داخلی از بازگشت افزایش قیمت به این بازار حکایت دارد، بطوریکه امروز 11 دی ماه 1401 هم پرطرفدارهای ایران خودرو هم سایپایی‌ها با رشد قیمت راهی بازار شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

احتمال دورکاری کارمندان به دلیل کرونای جدید و آلودگی هوا بالا رفت.

وب‌گاه گسترش

پروژه میدانی نقاشی 22 ابردیوار تهران به زودی در مناطق 22 گانه تهران اجرا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد تصمیم گرفته شده که برای حداقل دو سال ارز کالاهای اساسی را ثابت نگه داریم تا با تنش جدی در قیمت‌ها مواجه نشویم.

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا طلوع کیان ابراز امیدواری کرد که ایفاسرام به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال صعود کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به تأکید همواره دولت بر انجام صرفه‌جویی توسط مردم توضیح داد: اگر مردم برای جبران کمبود گاز صرفه‌جویی کنند و سیاست‌های فعلی، بهینه‌سازی قیمتی و غیر قیمتی موثر واقع شود باز هم 111 میلیون مترمکعب کسری گاز برای کشور پیش‌بینی می‌شود. این رقم معادل تولید پنج فاز در پارس جنوبی است.