جمعه 14 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل موسسه جهاد نصر اعلام کرد: به محض تامین اعتبار، اجرای مرحله دوم طرح 550 هزار هکتاری احیای اراضی خوزستان و ایلام در سطح 255 هزار هکتار از سال آینده آغاز می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از آغاز عملیات احداث و تکمیل 23 تقاطع غیرهمسطح در مناطق مختلف پایتخت در نوزدهیمن شنبه «امید و افتخار» خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان گفت: عضویت در سازمان های مردم نهاد تمرینی برای حضور موثر جوانان در جامعه و کشف فعالیت های مورد علاقه آنها است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس جمهور کشورمان در پیامی ضمن دعوت از سلطان عمان برای بازدید از جمهوری اسلامی ایران، اهمیت مناسبات دوجانبه و انجام رایزنی در مسایل منطقه ای و بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رویداد نمایش بچه‌های مسجد «جان فدا» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در سطح مساجد استان تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سانا، وزارت کشور سوریه از حمله مسلحانه به نیرو‌های پلیس این کشور در حومه شرقی درعا و جان باختن یک نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر خبر داد. وزارت کشور سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: افراد مسلح ناشناسی که سوار بر سه خودرو بودند با مسلسل به گشتی پلیس متشکل از مدیر ناحیه الجیزه و سه پلیس در جاده «غصم الجیزه» در حومه شرقی درعا، آتش گشودند. بر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه اوجوگو خبر داد که باشگاه پورتو درهای خروج را به روی مهدی طارمی بسته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و هرمی خبر داد و گفت: در این خصوص 73 نفر دستگیر و هفت شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و 11 مکان دسیسه‌های هرمی پلمب شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روند تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با عزم وزارت اقتصاد و حمایت قوه قضاییه وارد مرحله‌ای جدی شده و در این راستا، رییس مرکز ملی پایش کسب و کار از هماهنگی با دادستانی برای رسیدگی به تخلفات دستگاه‌ها در بخش صدور مجوز و برخورد جدی با دستگاه‌های متخلف و تشکیل چند پرونده تخلف، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل باشگاه نساجی اعلام کرد، تیمش آمادگی میزبانی از تراکتور در ورزشگاه شهید وطنی را دارد.

خبرگزاری تسنیم

جسد مرد جوان در تپه تنباکویی شرق تهران کشف شد.

وب‌گاه فرارو

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی تیم قضاوت هفته هفدهم لیگ برتر را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فروزان آصف نخعی، روزنامه‌نگار در روزنامه «همدلی» نوشت: سوال این است که چرا از منظر مفهومی و عملی، میدان‌دار برخورد با اعتراضات اخیر، کلیدواژه‌های «اغتشاش‌گر»، «محاربه» و «اعدام» هستند. گویی در حوزه علمی و سیاسی، تمایزی بین جمع‌بندی «علت‌العلل اعتراضات تورم و گرانی» با برخورد خشن و همه‌جانبه با معترضان وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

موسوی‌زاده گفت: باید برای مقابله با تحریم رسانه‌ای دشمن، اقدام آفندی انجام داد، حرکت به سمت مرجعیت‌های خبری در داخل کشور، بهترین راه مقابله با نبرد رسانه‌ای دشمن است.