جمعه 14 اردیبهشت 1403
خبرگزاری دانا

امام‌جمعه سلفچگان گفت: صبر، مماشات و بزرگواری حکومت در جریان اغتشاشات اخیر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب باعظمت اسلامی دستاوردهای مهمی داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به افزایش نرخ دلار در کشور گفت: وابستگی پایه‌های اقتصادی کشور به دلار سبب افزایش نرخ دلار در کشور شده، اما از مسئولین تصمیم گیری خاصی دیده نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آستانه ورود به سال 2023 میلادی نشریه اکونومیست جلد مجله خود را به تصویری اختصاص داده که قابل تأمل است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از قطعی شدن مالکیت شرکت تامین مسکن فرهنگیان بر 4 و نیم هکتار از زمین واقع در مشهد خبر داد و گفت: با این اقدام بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال از دارایی‌های موسسه استیفا شده و طبق برنامه، قرار است واحدهای مسکونی برای فرهنگیان در زمین مذکور احداث شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری با یک میلیون و 630 هزار بازنشسته خدمات متعددی شامل افزایش وام‌های ضروری و وام ازدواج فرزندان، خدمات بیمه و پرداخت هزینه بیمه های تکمیلی، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی و گردشگری را به منظور رفاه حال بازنشستگان ارائه کرده است.

وب‌گاه الف

معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر در بازدید از مرکز ماده 16 سروش تهران، دستور داد تا 10 روز آینده کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه، هفتم دی‌ماه) با یک میلیون و 300 هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته 21 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر کمیسیون واردکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج از آغاز صادرات برنج ایرانی به کشورهای عربی، آمریکایی و روسیه خبر داد و گفت: ورود به بازار صادراتی برنج مقدماتی نیاز دارد که با ایجاد پایانه صادراتی برنج در مازندران قدم‌های اولیه برداشته شد. مسیح کشاورز اظهار کرد: باتوجه به میزان برنج تولیدی کشور، بخشی از نیاز بازار باید از محل واردات تامین شود و البته مباحث اقتصادی و توان خرید مصرف‌کننده...

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس تا هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر، پنج بازیکن سه اخطاره دارد.

خبرگزاری دانا

افزایش بی ضابطه قیمت مسکن در ایوان گلایه مندی شهروندان ایوانی را در پی داشته است که در این راستا لازم وضروری است مسئولان تصمیماتی اساسی اتخاذ نمایند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در مورد برخی ادعاها مبنی بر انتشار سئوالات امتحانات نهایی، گفت: از نمرات دانش‌آموزان صیانت می کنیم اما سازوکار پیشگیرانه، رصد فضای مجازی باهدف جلوگیری از اقدامات مجرمانه است و باید مشخص شود که چه کسانی به سئوالات دسترسی داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: کاهش کیفیت هوا تا روز یکشنبه و بارش در ارتفاعات بخش‌های شمالی استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانا

بافت های فرسوده امروز به عنوان یک چالش تلقی می شود که جان مردم را تهدید می کند، از این رو ضروری است تا ساماندهی و بازسازی شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنفدراسیون فوتبال آسیا نسخه جدید قوانین و مقررات صدور مجوز باشگاهی برای حضور در لیگ قهرمانان این قاره را منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، تجزیه و تحلیل مسائل و مشکلات را از جمله وظایف مجلس شورای اسلامی برشمرد و گفت: مجلس می‌تواند با هم‌اندیشی با دیگر قوا و بیان مطالب و مشکلات در حل مسائل به دولت کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از فردا تا روز یکشنبه هفته آینده (8 تا 11 دی ماه) با پایداری و سکون نسبی جو و ماندگاری هوای سرد، انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.