پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر یک روزه خود به قم با مراجع تقلید در این شهر دیدار و گزارشی از عملکرد مجلس یازدهم ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد ایران برای حضور در تورنمنت رنکینگ کرواسی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمانی که بارش باران و برف متوقف می‌شود و برودت هوا همچنان زیاد است، لایه‌ای نازک از باران روی سطح مسیر یخ می‌زند که اصطلاحا به آن یخ سیاه گفته می‌شود.

وب‌گاه فرارو

شهرداری منطقه 5 در چند روز اخیر با اعلام ناایمن بودن مجتمع تجاری و اداری بوستان راه سختی را آغاز کرده است؛ فراموش نکنیم که در این مجتمع 900 واحد کسب‌وکار وجود دارد و هزاران نفر روزانه در این مجتمع تردد می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

تقابل مستقیم گل‌گهر و پرسپولیس این فرصت برای استقلال فراهم می‌کند که در پایان هفته چهاردهم صدرنشین شود.

وب‌گاه ورزش سه

اسماعیل مسافر در گفت و گوی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد که در ادامه فصل برای ایفاسرام اردکان توپ خواهد زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: روزنامه اوجوگو خبر داد که باشگاه پورتو درهای خروج را به روی مهدی طارمی بسته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری، قاطعیت برخورد با تخلف در عین برخورد مناسب و حفظ رأفت اسلامی را از مهم‌ترین ویژگی مسئولان رسیدگی به پرونده‌های تخلفات اداری دانست.

خبرگزاری دانا

عباسی گفت: مردم به این باور رسیده‌اند که سردار سلیمانی بدون چشم‌داشت و تظاهر در راستای استقلال، نوع‌دوستی و بشر دوستی قدم برداشته است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه لایحه بودجه سال 1402 به مجلس خبر داد و تاکید کرد: تا زمانی که تکلیف برنامه هفتم توسعه مشخص نشود، لایحه بودجه سال آینده را اعلام وصول نمی‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

طرح "جناغی" نام ابتکار عمل پلیس راهور تهران برای فرار از ترافیک‌های ایجاد شده در جناقی‌های بزرگراه‌ها است اما این طرح چیست و به چه صورتی اجرا می‌شود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

فاطمه قره‌حسنلو، خواهر دکتر حمید قره‌حسنلو ضمن تایید خبر لغو اعدام برادرش گفت: خانواده دکتر صبح امروز از لغو حکم اعدام حمید مطلع شدند.

وب‌گاه گسترش

شهردار منطقه 5 با اشاره به جزئیات سه ساختمان ناایمن در منطقه 5، از دستور دادستانی برای پلمب مجتمع تجاری اداری بوستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس در قالب فرهنگ ایثار و شهادت، دشمن را به عقب رانده است تا نتوانند به حریم کشورمان وارد شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پرسپولیس تا هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر، پنج بازیکن سه اخطاره دارد.

خبرگزاری دانا

دفتر مطالعات زیربنایی مرکز پژوهشهای مجلس طی گزارش پژوهشی به بررسی طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه نان از سوی دولت سیزدهم در سال 1401پرداخت.